Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyisitkö oleen puolisosi kanssa, jos hän olisi pettänyt sinua kahdesti?

Vierailija
21.09.2012 |

Eli eka kerralla vannonut ettei petä enää ikinä, mutta kuitenkin esim. 5 vuotta ekasta tapahtumasta olisi pettänyt.

Parisuhteen huono tila olisi voinut olla osa syy (ei tietenkään oikeutus) pettämiseen.

Tulisiko tuollaisesta suhteesta enää mitään? Uskoisitteko, että voisi tulla? Miten vaikuttaisi seksielämäänne?

Vastaatko vielä oletko mies vai nainen.

Parempi tietty, jos omakohtaista kokemusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eka kerralla vannonut ettei petä enää ikinä, mutta kuitenkin esim. 5 vuotta ekasta tapahtumasta olisi pettänyt.

Parisuhteen huono tila olisi voinut olla osa syy (ei tietenkään oikeutus) pettämiseen.

Tulisiko tuollaisesta suhteesta enää mitään? Uskoisitteko, että voisi tulla? Miten vaikuttaisi seksielämäänne?

Vastaatko vielä oletko mies vai nainen.

Parempi tietty, jos omakohtaista kokemusta.

lyhensin sitä eka, mutta ei siitä tullutkaan tarpeeksi lyhyttä niin jouduin ottamaan yhden pätkän siitä pois. Eli olemaan.. En käytä sanaa oleen. ap

Vierailija
2/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kärsii bipolaarisesta mielialahäiriöstä ja on pettänyt minua kymmeniä, jos ei satoja kertoja. Ja tiedän että tulee maniassa pettämään jatkossakin. Ei ole minulle enää mikään iso juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se ensimmäinenkin kerta olisi minulle liikaa. (Olen keski-ikäinen nainen.)

Vierailija
4/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yksi kerta. Vaikea sanoa.

Vierailija
5/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kärsii bipolaarisesta mielialahäiriöstä ja on pettänyt minua kymmeniä, jos ei satoja kertoja. Ja tiedän että tulee maniassa pettämään jatkossakin. Ei ole minulle enää mikään iso juttu.

mutta esim. pettäjän itsetunto-ongelmat, parisuhdeongelmat...Jos tietäisit että syy on osittain sinussa.

ap

Vierailija
6/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pettäjän itsetunto-ongelmat, parisuhdeongelmat...Jos tietäisit että syy on osittain sinussa. ap

Meillä parisuhdeongelmat ratkotaan muuten kuin pettämällä. Emme kumpikaan hyväksy pettämistä, olemme uskollisia toisillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän