Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella naisella on ystäväporukassasi ollut eniten sänkykumppaneita?

Vierailija
21.09.2012 |

Onko hän porukkasi halutuin ja kaunein?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on todella kaunis, toinen tavallisen näköinen mutta jollain tavalla seksikäs, miehet ovat aina tykäänneet ja olleet kiinnostuneita. Ja kummankin kotona ollut ongelmia, toisella ei ole ollut isää lainkaan ja äiti hyvin narsistinen, toisella vanhemmat eronneet, isä ja äitipuoli ihan ok, äiti myöskin narsistinen ihminen (asui isänsä luona).

Vierailija
2/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaikkein isoimmalla meistä! Laihin taas on selvästi eniten puutoksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA! Nuorempana siis, nyt olen tällainen siveydensipuli, monta vuotta jo naimisissa enkä pettänyt ikinä enkä petä.

Mutta nuorena oli vientiä; mikäs siinä kun oli villi ja vapaa. Ihan tavallisen näköinen oon, eikä mitään traumaattisia isä- tai äitisuhteita ;).

Vierailija
4/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä en edes tiedä, minkä verran kenelläkin on ollut sänkykumppaneita.

Vierailija
5/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niillä jotka särppii salaattia jotta ei pääse lihomaan, tosiasia muuten!

Vierailija
6/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuorempana en ollut kiinnostunut suhdemielessä monestakaan tyypistä, odotin sellaista joka kolahtaisi kunnolla. Mutten halunnut elää selibaatissa. Nykyään uskollinen seksittömässä suhteessa (miehen puolelta), onpa ainakin mitä muistella...

MINULLA! Nuorempana siis, nyt olen tällainen siveydensipuli, monta vuotta jo naimisissa enkä pettänyt ikinä enkä petä.

Mutta nuorena oli vientiä; mikäs siinä kun oli villi ja vapaa. Ihan tavallisen näköinen oon, eikä mitään traumaattisia isä- tai äitisuhteita ;).

Vierailija
7/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen ja ihan normaaliälyinen, ihan kivannäköinen, mutta ei mikään kauneusihanne. Hyvä perhe, itse hyvä ja tunnollinen työntekijä.

Vierailija
8/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki seksisuhteet olivat tietysti ennen avioliittoa. En ole kaunein ehnkä halutuin (enkä ole koskaan ollut), vaan avoin, iloinen ja tunteella elävä.

Vierailija
9/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ehjästä normaalista kodista tulen. olin ja olen edelleen vetävän näköinen, hyvä kroppa ja naama.

Vierailija
10/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorena etenkin oikein kaunis, känsin päät, otin mitä halusin. En piitannut siitä onko mies varattu vai ei, jätin ja vaihdoin lennossa.

Uskonnollinen tausta, erittäin tiukka kotikasvatus, seksuaalisuutta pidettiin iljettävänä ja kuulin isältä huorittelua ennen kuin olin edes suudellut ketään.

Revin itseni irti kotoa alaikäisenä ja lähdin vain viettelemään, piinaamaan ja halventamaan itseäni. Osasin sen hyvin. Hain rakkautta, mutta tahallani myös rikoin itseäni. Jotain ihmeellistä "ranteiden viiltelyä" hymysuin, olin ylimielinen ja halveksin kaikkea.

Vierailija
11/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ulkonäkö, ylipainoa, huono itsetunto (vaikka tätä ei tiedä jos ei tunne). Todella päällekäyvä, tyrkyttämällä tyrkyttää itseään eri miehille, korostunut seksuaalisuus (haluaa miellyttää miehiä miten tahansa).

Vierailija
12/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisilla, rohkeilla, karismaattisilla naisilla on kai keskimäärin ollut enemmän sänkyporukkaa.

Vierailija
13/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen, hiukan ylipainoa, hyvä itsetunto, fiksu, hauska.

Vierailija
14/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan porukan halutuin ja kaunein. On meistä ainoa ylipainoinen, todella surkealla itsetunnolla varustettu ja kauhea pissis, pinnallinen kuin mikä.

Ihana oma mies kotona, jollaisesta suurin osa naisista vain uneksii, ja tällä leidillä on monta vakipanoa työpaikallaan, vakipanoja tietyissä baareissa, vakipanoja kaveripiirissään...

Pettää siis mennen tullen pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan ja samalla haukkuu eksäänsä (jota myös petti satoja kertoja) kun tämä kerran petti. Ei kuitenkaan tunnusta omaa pettämistään koska: "no mistä mä sille sitten huutaisin?"

Että jep jep...

Lisättäköön, että on entinen kaveri.

Koko porukan upein = halutuin ja kaunein on edelleen neitsyt (24 v)... odottaa jotakin Disney-prinssiä ilmeisesti :D

Vierailija
15/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan porukan halutuin ja kaunein. On meistä ainoa ylipainoinen, todella surkealla itsetunnolla varustettu ja kauhea pissis, pinnallinen kuin mikä.

Ihana oma mies kotona, jollaisesta suurin osa naisista vain uneksii, ja tällä leidillä on monta vakipanoa työpaikallaan, vakipanoja tietyissä baareissa, vakipanoja kaveripiirissään...

Pettää siis mennen tullen pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan ja samalla haukkuu eksäänsä (jota myös petti satoja kertoja) kun tämä kerran petti. Ei kuitenkaan tunnusta omaa pettämistään koska: "no mistä mä sille sitten huutaisin?"

Että jep jep...

Lisättäköön, että on entinen kaveri.

Koko porukan upein = halutuin ja kaunein on edelleen neitsyt (24 v)... odottaa jotakin Disney-prinssiä ilmeisesti :D

Vierailija
16/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet ottaa, jos joku antaa. Jos naisella on tarve saada miestä, niin aina löytyy halukkaita.

Vierailija
17/17 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin myös itseäni, koska kavereistani moni siirtynyt pitkistä suhteista liki suoraan seuraavaan ja osa taas ei ole ollut oikein missään suhteissa. Itse taas en tulloin halunnut sitoutua, mutta en myöskään elää selibaatissa.