Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjelma "Teinipomo" ja ärsyttävät vanhemmat!

Vierailija
21.09.2012 |

Katson tässä nyt yhtä jaksoa, jossa yh-äidin tytär laati tiukan ruokabudjetin kuukaudelle, 20€/vko. Kävi ensin itse kaupassa ja osti 19,5€ hintaan viikon ruoat. Nyt sitten äiti meni ja sabotoi touhun tuhlaamalla 12€ kauppaan, vaikka oli sovittu että tyttö hoitaa ruokaostokset. Ihan pakko on nyt tässä ihmetellä, että mitä hittoa liikkuu näiden vanhempien päässä?? Useammassa jaksossa on käynyt niin, että yleensä äiti menee ja sotkee budjetin! Erään pomon äiti osti salaa sisustuskrääsää, toisen piilotteli laskuja jne. Onko vanhempien oikeasti noin vaikea luottaa teiniinsä..? Ja miksi niistä sovituista säännöistä ei voi pitää kiinni, edes sen kuukauden ajan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se Felixin juttu oli älytön! Vanhemmat käyttää hirveesti rahaa poikaansa, mutta mitä se perheen tyttö sai?

miten vanhempien budjetille käy kun tytärkin haluaa kalliit harrastukset. Olikohan tuo 800e golf maksu koko vuoden, miten sekin niin kallis, huh!

Vierailija
22/24 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea luottaa. Meillä vuosi sitten 15v. sai omaan käyttöönsä lapsilisänsä, isän maksamat elatukset ja minun osuuden omalle tilileen, josta nyt sitten maksaa omat ns. juoksevat kulut puhelin, mopo, vaatteet jne. Kivasti on saanut säästöjäkin.

saavansa kotoa muuttaessaan tuollaisia summia omaan kulutukseensa. Aika typerää opettaa moiseen, jos ette sitten aio penskan tietä siloitella loppuun asti.

Niistä elatustuista on kyllä tarkoitus maksaa KAIKKI lapsen kulut, joista suurimpia on aina ruoka ja asuminen.

Mutta kukin tyylillään, mun mielestäni naurettavan typerä käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea luottaa. Meillä vuosi sitten 15v. sai omaan käyttöönsä lapsilisänsä, isän maksamat elatukset ja minun osuuden omalle tilileen, josta nyt sitten maksaa omat ns. juoksevat kulut puhelin, mopo, vaatteet jne. Kivasti on saanut säästöjäkin.

Enemmän ihmettelisin jos tuollaisesta rahamäärästä ei jäisi mitään säästöön jos teinisi maksaa vain omia hupejaan eikä ruokaa tai asumista.

Vierailija
24/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se Felixin juttu oli älytön! Vanhemmat käyttää hirveesti rahaa poikaansa, mutta mitä se perheen tyttö sai?

miten vanhempien budjetille käy kun tytärkin haluaa kalliit harrastukset. Olikohan tuo 800e golf maksu koko vuoden, miten sekin niin kallis, huh!

Jaksossa sanottiin, että tuo 800 euroa oli vaan puolet siitä golfmaksusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän