Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaslomalla, saanko kuitenkin käydä kaupassa toisella puolen

Vierailija
21.09.2012 |

kaupunkia? siis tää on taas tätä, kun on kipeä ja työkyvytön ja sit jos joku näkee, että oon ollu liikenteessä ja siitähän sitten juorut lähtee, että mitä se kaupassa käy, kun se on saikulla. Mutta vaivani on sen sorttinen, että pitää liikkua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoile vain yöllä pimeässä ja silloinkin pukeutuneena valepukuun. Koska sehän on maailmassa kamalinta, jos naapurit puhuu! Saati työkaverit! Ei ei, kuula kalloon mieluumin kuin joutua juoruilun aiheeksi.

Vierailija
2/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla aikuinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä estää työn, ei välttämättä estä normaaliarkea tai esimerkiksi liikkumista. Esim. selkävaivainen voi saada lääkkeeksi liikuntaa mutta työhön ei voi mennä.

Joten todellakin voit mennä kauppaan.

Vierailija
4/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä välitä niistä juoruista. Sairasloma tarkoittaa, että olet kyvytön TYÖHÖSI, ei sitä että olet petipotilas. Monet työnteon estävät sairaudet eivät estä kaupassa käyntiä tai muutakaan normaalia elämistä. Toisinaan jopa voi olla suorastaan liikuntaa suositeltu, esim. selkävaivoissa, ja silloin sitä tulee harrastaa vaikka varmaan joku työkaveri jos näkee sairaslomalaisen lenkkipolulla voikin ajatella että mikäs sairas tuo muka...

Ja olen itse esimiesasemassa muuten, enkä todellakaan katsoisi pahalla ihmistä joka on sairaslomalla ja näkyy liikenteessä. Ellei sitten ole kyseessä loma josta ei ole lääkärin todistusta ja työntekijä on väittänyt makaavansa kotona 40 asteen kuumeessa.

Vierailija
5/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairausloma millään tavalla aiheuta ulkonaliikkumiskieltoa eikä muutenkaan rajoita normaaleja vapauksia.

MIstä ihmeestä te tämmöisiä edes keksitte? Oletteko itse niitä kyttääjiä ja juoruajia ja luulette, että muut ovat samanlaisia?

Sinä saat käydä kaupassa vaikka Tokiossa, ei siihen ole kenelläkään mitään sanomista. Kieltämättä aiheuttaisi vähän epäluuloa, jos ilmoittaisit olevasi migreenin vuoksi poissa ja sinut tavattaisi samana aamuna hakemassa mäyräkoiraa heti yhdeksän jälkeen.

Vierailija
6/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomallakin.. Hyviä vastauksia oletkin jo saanut.

Vierailija
7/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten silloisessa työpaikassani oli periaatteena se, että sairauslomalla ei liikuta kodin ulkopuolella. Siitä on hirveän vaikea oppia pois. Nyt olen pitkällä saikulla ja minun pitää liikkua muutenkin kuin lääkärille ja apteekkiin. Tuntuu ahdistavalta seisoa keskellä päivää kaupan kassajonossa, kauhistuttaa ajatuskin, jos joku työkavereista näkee.

Tiedän, että tämä ongelma on vain minun päässäni eikä siitä tule ongelmia, vaikka pomo minut näkisikin kaupungilla.

Vierailija
8/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä, mene vain reippaasti :)..jollekin hyvälle työkaverille (/pomolle?) vaikka sano että tuntuu ikävälle kuulla juoruja, vaikka tiedätkin itse että ovat aiheettomia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi