Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitko burberryä tällaiselta myyjältä huuto.netistä

Vierailija
28.11.2005 |

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=TopShop&statu…



Tuossa siis hänen aukinaiset kohteensa, mutta jatkuvasti on uutta burberryä tällä myynnissä.eipä silti, itselleni tuo merkki on aika evvk, mutta hieman outoa, että mistä tuo nuo kamat hankkii ja aitojakin muka ovat!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ostaako joku noita? 70 euroa ties-mistä on aika paljon... Kiinasta noita varmaan saa muutamalla eurolla, vaikkakin myyjä väittää aidoiksi.

Vierailija
2/4 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä mitä ihanaa noissa on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka myynnissä olevia tuotteita (burberry) eilen selasin ja hintoja kauhistelin... Joku Chantalle tms.

Vierailija
4/4 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka helvetti nyt hankkisi itselleen noin paljon aitoja burberryjä ja sitten yrittäisi niitä tuolla myydä... käteenhän ne jäävät kuitenkin!! naurettavaa! tässä yritetään nyt kusta silmään huutajia ja reippaasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi