Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyviä kirjoja mökkilukemiseksi! Kiitos tuhannesti vastauksista.

Vierailija
11.06.2008 |

Tarkoitus on tilata nettikaupasta pokkareita tai kirjoja ja käydä kirjastossa. Rakastan lukemista, mutten tässä kerro tarkemmin mitä yleensä luen, jotta tulisi vinkkejä laidasta laitaan. Kiitos jos vastaat!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kevyttä ja hauskaa hömppää! :)

Vierailija
2/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torey Haydenin kirjat on minusta hyviä ja ajatuksia herättäviä.

Itse olen vasta "vanhoilla päivillä" (+25) alkanut lukea fantasiaa. Nyt on menossa joku suomalaisen kirjoittama kirja, jossa on maahisista, menninkäisistä, louhista jne.

Jos et ole lukenut jo Harry Pottereita niin kannattaa lukea, tiedät ainakin mistä kaikki vouhkaa.

Deporah Spungen: Nancy. Se on sellainen kirja jonka olen lukenut kymmeniä kertoja ja aina se on yhtä raikas lukukokemus.

Aivot narikkaan viihdettä olis sit taas Winston Groom: Forrest Gump - Kunnian mies. Todella hauskaa luettavaa ja kirja on erilainen kun elokuva.

Jos taas kaipaat jännitystä niin Dean Koontz:in kirjat on oikein hyviä siihen tarpeeseen. Mukava kirjoitustyyli ja kirjat usein sellaisia ettei voi käsistään laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potterit on luettu monta kertaa :)

- ostoslistalle pääsi jo Dean Koontz ja Jane Green

Lisää vinkkejä!

Vierailija
4/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ite lukenut myös noita Torey Haydenin kirjoja ja multa meni aina monta päivää surressa lapsiparkojen kohtaloita ja sitä kuinka kauheissa oloissa moni lapsi joutuu VIELÄ elämään, ja kukaan ei tiedä eikä voi auttaa! :´(

Minusta ei kannata pilata mökkireissua ainakaan noilla Torey Haydenin kirjoilla, niin koskettavia kuin ovatkin. :(

Vierailija
5/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian Keyes, Cathy Kelly, Jennifer Weiner, Nancy Thayer.

Vierailija
6/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Jansson, Liza Marklund, Anne Holt, Leena Lehtolainen

Muita: Virve Sammalkorpi, Johanna Sinisalo

JA aivan ihanaa Italia-tunnelmaa: Annie Hawesin kirjat Extra Virgin -elämää Ligurian oliivilehdoissa ja Kypsä poimittavaksi

Vierailija
7/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalle

Anna Jansson ja itseltä unohtunut Anne Holt!

Täytyy tutkia tarkemmin vielä noita vinkkejä kevyestä lukemisesta, Kayes on ainakin tuttu ja ihan kiva. Ja tuohon Annie Hawesiin pitää tutustua tarkemmin.

Vierailija
8/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolle tarkotettuja, mutta niin hauskoja, ettei pysty kesken lopettamaan

Vierailija
9/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi koskettavimmista kirjoista mitä olen lukenut

Vierailija
10/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarja on loistavaa mökkiluettavaa. Hyvinkirjoitettua hömppää, joka ainakin minua jaksaa naurattaa.

Vierailija
11/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis pitää rikostyyppisistä kirjoista.

Donna Leonilla ja Sujata Masseyllä on niinikään rikossarjoja, mutta niissä on kivaa vivahdetta, koska toisessa ollaan aina Venetsiassa ja toisessa joko Japanissa tai yhdysvalloissa.

Vierailija
12/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen Eppu Nuotion dekkareita.

Vierailija
13/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tahitin tyttäret jne. Ihanaa, lämpimän ilmaston kuvausta, hauskaa ja just sopivaa lomaluettavaa.

Vierailija
14/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna unohdin ottaa mökille lukemista ja mieheni oli varannut itselleen vuoden vanhoja valittuja paloja, voi jessus oli ensimmäinen ajatukseni kun tajusin tilanteen.

No, luin ensimmäisen, toisen, kolmannen...kohta luin hulluna valittuja paloja, en olisi koskaan uskonut :D Tänä vuonna olenkin varustautunut kasalla vanhoja valittuja, kirjat ja pokkarit jää kotiin hyllyyn.

Vierailija
15/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khaled Hosseini "Tuhat loistavaa aurinkoa". Kevyempää kamaa on mm. Kaisa Ingemarssonin "Keltaisten sitruunoiden ravintola".

Vierailija
16/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi suositella: Liha tottelee kuria, vadelmavenpakoilainen ja sikalat

Vierailija
17/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wieringa: Joe Speedboat, hollantilaisen kirjailijan älyttömän hyvä kuvaus pikkukylän tapahtumista ja lapsen kasvusta nuoreksi ja aikuiseksi kuvattuna vammautuneen pojan näkökulmasta.

Ali: Brick Lane, toinen mistä kovasti pidin.

Vierailija
18/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suuri fantasian ystävä, ja yksi parhaista on Robin Hobbin Salamurhaajan taival -trilogia ja sen jatko Narrin matka -trilogia.

Älä anna tuon Salamurhaajan taival -nimen hämätä, kirjasarja on yksi parhaita koskaan lukemiani.

Vierailija
19/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhatut (2002) ja turvapaikka (2004). Todella mukaansatempaavia, riipaisevia kirjoja. Perustuvat tositapahtumiin.

Vierailija
20/24 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandra Brown, Nora Roberts, Joy Fielding, Danielle Steel, Leena Lehtolainen..........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi