Mulla on huomenna vapaapäivä, jolle ei ole mitään ohjelmaa, arvatkaa mitä aion tehdä?
Saan siis tehdä ihan mitä itse haluan, KOKO PÄIVÄN!!
Ei yhtäkään työjuttua, palaveria, lasten hammaslääkäriä, yhtiökokousta, vanhempainiltaa tms. velvollisuutta tai "pakollisia kissanristiäisiä".
Mä aion:
1. herätä omia aikojani, nautin siitä, että herätyskello EI soi.
2. sammutan kännykän koko päiväksi. Enkä avaa kenellekään ovea.
3. siivoan ja pyykkään, ihan kaikessa rauhassa, ilman kiirettä/hätäsiivouksen tuntua. Vaihdan lakanatkin.
4. Nautin siistiytyneestä kodista, istun sohvalla, syön/juon jotain hyvää.
5. Katselen illalla väliin jääneet hömppäsarjat.
6. Menen nukkumaan, kun väsyttää, nautin puhtaalta tuoksuvista lakanoista.
Ihanaa. Täydellistä. En haluaisi mitään muuta, tällä hetkellä toi on parasta, mitä kuvitella voin! :)
Kommentit (12)
mä odotan huomista jo malttamattomana, täydellinen päivä, juuri sitä mitä mä nyt kaipaan ja tarvitsen.
ap
Kun sais tehdä rauhassa hommat tulis tehtyäkin. Kivalta kuulostaa! :)
minä nauttisin tuollaisesta vapaapäivästä.
Kivaa päivää sinulle :)
itse tekesin näin:
yleinen pikasiivous, min tunnin lenkki, muutama tekemätön kotihomma esim valokuvien lajittelu, tunti-pari pihatöitä, soittokierros sukulaismummoille
Juuri tuollaisesta minäkin nautin. :)
on akkujen latausta, tärkeää jaksamisen kannalta, päivä itselle, rauhoittumista, rentoutumista, aikaa omille ajatuksille, aikaa toisaalta myös sille ettei tarvitse koko aikaa ajatella, suorittaa, olla tehokas, olla käytettävissä.
Niitä päiviä on todella harvassa, näin ruuhkavuosia eläessä.
ap
ps. kiitokset sille joka toivotti mukavaa päivää! :)
ihanalta kuulostaa, minullekin tekisi hyvää tuollainen päivä. t: stressaantunut ruuhkavuosia elävä uraohjus
omaan tahtiini. Se on ihanaa! Välillä istun juomaan kupin kahvia, luen vähän lehteä ja jatkan taas. Pikkuhiljaa, omaan tahtiin, se on juuri parasta rentoutusta!!
joka päivä, ollut viimeiset pari kuukautta. Ihan helvetin tylsää.
t. entinen työtön ja nyt äitiyslomalainen, vauvaa odotellessa...
missä arvoitus? paljastit jo.