Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te 1981 syntyneet! Elämäntilanteenne juuri nyt?

Vierailija
20.09.2012 |

Minulla kolme koululaista lasta ja ammattikorkeakoulututkinto. Naimisissa vuodesta 2000 lähtien.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaton ja lapseton. Muutin pari kk sitten Suomeen kymmenen ulkomaanvuoden jälkeen. Kk-tutkinto, mutta työskentelen eri alalla kuin mitä opiskelin. Rakastan työtäni ja palkka on ihan keskitasoa.

Vierailija
22/32 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa vuodesta 2003, lapset 3v ja 10kk. Juuri muutimme rakennuttamaamme omakotitaloon. Kotona hoidan lapsia, mutta yliopisto-opinnot kesken. Asunut ulkomailla kahdessa eri maassa ja mies tekee sellaista työtä, ettei minun tarvitsisi rahan takia koskaan mennä enää töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma talo rakennetettu. Vakityöstä hoitovapaalla, maisteritutkintoa suoritan. En ole tyytyväinen :-(

Vierailija
24/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen -81 syntynyt lapseton lähihoitaja. Ei ole omaisuutta, mutta ei velkaakaan. Kaikki minun tuntemani ikäiseni ovat jotain soskuäitejä, ei tosiaankaan maistereita niin että mitenkähän rehellisiä täällä nyt sitten ollaan...

Vierailija
25/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lapsia, ei miestä, pelkkä ylioppilastutkinto ja vuokrallakin asun vielä.

Vierailija
26/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla

itse 1981 ja 2 vuotta amk opintoja takana huomaten että väärä ala

10 vuotta yliopistotutkintoa takana ja kohta valmistun

velkaa 0e, mutta vuokralla asutaan ja yksi uusi auto

käyn osa-aikatöissä

mies kunnon töissä, mutta palkka pieni

kolme lasta. naimisissa pari vuotta oltu

Mutta rakastan yli kaiken miestä ja lapsia ja meistä elämme onnellisinta aikaa elämässämme

haaveita paljon ja elämä ihanaa, hyvin tullaan rahallisesti toimeen ja matkustaakin voidaan, omasta kodista kyllä haaveillaan

Vierailija
27/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monet meistä on tyytyväisiä elämäänsä, minusta se on hieno asia. Kiva lukea tällaisia ketjuja ja nähdä, mikä tekee kenestäkin onnellisen. Kiitos mammat!

t: 1980 syntynyt, onnellinen ihminen

Vierailija
28/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ja naimisissa.

Asutaan omakotitalossa, josta vielä velkaa ja pihassa on uudehko auto.

Opiskelen kolmatta tutkintoa ( samalla alalla tosin ) ja valmistun ensi kesänä.

Vierailija
29/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päiväkoti-ikäinen lapsi, toinen tulossa, yhdessä miehen kanssa noin 8 vuotta josta naimisissa 3. Velkainen mutta aivan ihana rivarinpätkä ja kaksi autoa (toinen on hieno ja uusi, toinen taas vanha ja romuinen). Vakkariduuni konsulttina ja yliopistotutktkinnon paperit taskussa. Ihan hyvin menee ja olen tyytyväinen tilanteeseeni.

Vierailija
30/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 2 kouluikäistä lasta

- omakotitalo (josta 70% velkaa)

- yliopistotutkinto tekniikan puolelta

- naimisissa oltu 9 vuotta

Vierailija
31/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen -81 syntynyt lapseton lähihoitaja. Ei ole omaisuutta, mutta ei velkaakaan. Kaikki minun tuntemani ikäiseni ovat jotain soskuäitejä, ei tosiaankaan maistereita niin että mitenkähän rehellisiä täällä nyt sitten ollaan...

No monet maisterit juuri on soskuäitejä, koska korkeakoulutettuja on liikaa. Sulla taas on hyvä ammatti, jonka osaajia aina tarvitaan ja jota voi soveltaa monilla eri aloilla!

Vierailija
32/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsoppari, 2 kouluikäistä lasta, naimisissa vuodesta 08 lähtien (seurustellut 00 lähtien)