Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raskaana ja mies puutteessa

Vierailija
20.09.2012 |

Kolmas tulossa ja nyt sitten ollaan kesään saakka ilman seksiä. Helvetti ohimosuoni tässä räjähtää, kun seksiä on saanut viimeksi heinäkuussa.

Näin oli kahden edellisenkin lapsen kohdalla, mutta nyt jotenkin alkaa tuntua siltä, että eihän tässä ole mitään järkeä.

No, toista ei voi pakottaa haluamaan mutta jotenkin tässä nyt tulee tunne, ettei tämä nyt ihan oikein mene näinkään.....

Puutteessa oleminen on yhtä maanpäällistä helvettiä!

Moni nainen kertoo olevansa jopa poikkeuksellisen himokas raskausaikana - mutta näin ei ole meillä.

En tiedä mitä tässä tekisi kun yöt näkee eroottisia unia ja päivisinkin päällimmäinen asia on puutteessa oleminen. Varmaan kohta sekoan lopullisesti :).

Voiko puutteeseen muuten kuolla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYPPIKÄÄ NYT SEINILLE ja saakaa oikein hirveä itkupotkuraivari. Liittykää naiset yhteen ja julistakaa naisen oikeutta ties mihin ja huutakaa, kuinka mies (tai ainakin aloittaja) on AIVAN HIRVEÄ KUSIPÄÄ JA SIKA.

Sehän tästä seuraa - mikä sekin on tarkoitus. Nauran täällä kavereiden kanssa vedet silmissä suomalaisten naisten typeryydelle.

Ne lapset nollasivat muuten markkina-arvosi - ainoa, joka sinua enää piti minkään arvoisena oli se mies, jonka ajoit mäelle tuhoamalla itsekkyydessäsi parisuhteen.

Ei parisuhde ole vain naisen tarpeiden huomioonottamista, naisen pahoinvointia, naisen raskautta ja naisen päänsärkyä.

Repikää siitä, huutakaa ja kuolkaa vaikka jättimäisen perseenne repimiseen hahahahahaha!!!!

Vierailija
2/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen raskaus on erilainen. Sen annan vinkkinä, että meillä 2 ensimmäisen raskauden aikana sama tilanne, ei vain haluttanut ollenkaan, en voinut sille mitään. Säälin miestä, mutta inhotti kaikki seksiin liittyvä. Kolmatta ja neljättä odottaessa mies kohteli minua kuin kukkaa kämmenellään, rasvasi jalkojani iltaisin, teki vartalohoitoja, toi kukkia silloin tällöin (itse poimimiaan, huom!), suukotti, kehui kauniiksi ja silitteli usein. Olin kuin kiimainen kani kun alkupahoinvointi helpotti. Ja ennen kuin liian iso maha sai taas seksin tuntumaan pahalta. Oltiin molemmat oikein tyytyväisiä raskausajan seksiin, vaikka osa ajasta oltiinkin ilman. Mies sai minut tuntemaan arvostetuksi ja rakkaaksi naisekseen. Eikä ole muuten luopunut tavoistaan, meidän suhde on noussut uuteen kukoistukseen miehen hoivaamisen myötä. Nykyään myös minä teen miehelle asioita, joista hän aiemmin sai vain unelmoida ;) Kokeilepa, mutta älä pelkän seksin vuoksi!

Näin se juuri menee, eli täytyy jaksaa helliä, se palkitaan sitten moninkertaisesti, raskausaikana, imetysaikana ja erityisesti sitten kun seksuaalisuus naisella lähtee taas tosissaan liikkeelle imetyksen jälkeen. Mutta vaikeaahan se on toki monin paikoin ja toki siitä kannattaa puhua, kyllä se vaimo ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään syytä vetää itkupotkuraivareita, kun on ottanut miehekseen aikuisen ihmisen.

Vierailija
4/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta saada eturauhasen syöpää. T: isä myös

Vierailija
5/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulla sitten uudestaan tänne keskustelemaan aikuisten kanssa seksistä :D

Vierailija
6/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi seksi ole raskausaikana tyrehtyny mutta suihin en pysty ottamaan ku oon raskaana...yökkäyttää ja yököttää raskausaikana! normaalisti rakastan ottaa suihin mieheltä ja onneksi mies on pystyny kärvisteleen raskausajat ilman suihinottoa...oon sanonu että parempi etten ota ettei tuu asiaan sit kammoa raskauden takia ja sit ei pystys enää raskauden jälkeenkään ottaan...

Vierailija
7/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen raskaus on erilainen. Sen annan vinkkinä, että meillä 2 ensimmäisen raskauden aikana sama tilanne, ei vain haluttanut ollenkaan, en voinut sille mitään. Säälin miestä, mutta inhotti kaikki seksiin liittyvä.

Kolmatta ja neljättä odottaessa mies kohteli minua kuin kukkaa kämmenellään, rasvasi jalkojani iltaisin, teki vartalohoitoja, toi kukkia silloin tällöin (itse poimimiaan, huom!), suukotti, kehui kauniiksi ja silitteli usein.

Olin kuin kiimainen kani kun alkupahoinvointi helpotti. Ja ennen kuin liian iso maha sai taas seksin tuntumaan pahalta. Oltiin molemmat oikein tyytyväisiä raskausajan seksiin, vaikka osa ajasta oltiinkin ilman.

Mies sai minut tuntemaan arvostetuksi ja rakkaaksi naisekseen. Eikä ole muuten luopunut tavoistaan, meidän suhde on noussut uuteen kukoistukseen miehen hoivaamisen myötä. Nykyään myös minä teen miehelle asioita, joista hän aiemmin sai vain unelmoida ;)

Kokeilepa, mutta älä pelkän seksin vuoksi!

Vierailija
8/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me muutkin miehet teemme. Kuka näitä raskausvalaita nyt edes haluaisi panna...

Vierailija
9/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele vakavasti vaimosi kanssa, joku ratkaisu tuohon pitää saada. Voi tosin olla että jos on vaikka raskauspahoinvointia niin seksi on melko mahdotonta, mutta ei senkään pitäisi vuotta kestää.

Meillä oli niinpäin että kun minä odotin kaksosia sain olla puutteessa raskauden puolivälistä siihen asti kun lapset oli jo liki puolivuotiaita.

Kyllä pahoitin mieleni todella pahasti, ja vieläkin se vaivaa mieltä. Pahinta siinä oli juuri se, että lähes kaikki muukin hellyys ja intiimiys suhteesta katosi, olin vain kämppis, en aviopuoliso. Luottamus mieheen meni, eikä suhde ole enää entisellään. Itsetuntoni romahti täysin. Nykyään ei minunkaan tee enää mieli kuin kerran kuussa, enkä edes yritä tehdä aloitteita mihinkään, en enää kosketa miestä päivittäin kuten ennen.

Vierailija
10/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. eikö naisesi voi ottaa muut keinot käyttöön? Teidät mitä tarkoitan. Itsekin olen raskaana ja aina seksi ei tunnu kivalta kun vauva painaa alhaalla, vaikka pieni masu onkin. Siitä huolimatta voin kyllä miehelleni hyvän olon antaa muulla tapaa.. ;) Mutta ei meidän elämä seksitöntä muutenkaan ole tällä hetkellä, mutta aina ei ihan tee mieli.

ootkos jutellu naisesi kanssa asiasta+

Vierailija
11/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi on "virallinen" selitys - töissä pystyy hyvin käymään mutta pahoinvointi alkaa heti kun tulee töistä kotiin. En ole syyllistynyt vonkaamiseen enkä painosta - kunhan vain olen tehnyt tällaisen havainnon....

Ei puhuminen asiasta auta mitään "kun on niin huono olo".

Tuossa yllä joku sanoi, että tuntee olevansa vain "kämppis" miehensä kanssa. Osui ytimeen. Koko avioliitto tuntuu yhtäkkiä vain yhteisasumiselta - mitään parisuhteeseen viittaavaa ei ole. Läheisyydestä ei tule mitään kun saattaisin pahentaa oloa lisää.....no, tämähän johtaa tunteeseen, ettei kyllä kohta enää kiinnostakaan.

En oikein jaksaisi parisuhdetta, jossa vastuu jaetaan mutta tunnetta ei.

Ehkä sitä tunnetta ei sitten enää olekaan jos tämä tällaiseksi menee.....

Kammottavaa, että avioliitto voi muuttua yhtäkkiä pelkäksi asioidenhoitosuhteeksi. Lapsistahan on pakko huolehtia mutta herää kysymys, kuivahtiko aikuisten suhde nyt tähän? Huomaan itsessäni kyllästymistä taisteluun tuulimyllyjä vastaan.

Jotenkin hitaasti tappavaa hoitaa arkiasioita (kyllä, minä pyykkään, siivoan, käyn kaupassa jne) ja siinä se.

En tajua miten tässä nyt näin kävi - etääntymisen tunne on ihan uusi. Sumentaako paheneva puute pään vai onko kyse oikeasti parisuhteen kuolemisesta.....

Vierailija
12/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

objetkti, joka tyydyttää sinua. Menes kuule peilin eteen ja sano itsellesi, että etkö vieläkään oppinut? Jos vaimosi ei ole edellisissäkään raskauksissa halunnut seksiä, niin miksi sinä laitoit kolmannen alulle?

Kärvistele rauhassa. Vaimosi voi olla varsinkin nyt alkuvaiheessa todella väsynyt, joten mikään ei huvita. Miksi teille miehille ainoa parisuhteen kantava tekijä on seksi? Mitäs jos itse sairastut syöpään ja kemoterapia vie halut piiiitkiksi ajoiksi, eikä silloin edes saa harrastaa seksiä? Saako vaimo silloin todeta, että parisuhteenne on vain asiainhoitoa?

Järki käteen miehet!

Vierailija
13/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi korkea aika opetella runkkaamaan. Ei vaimosi ole mikään seksiautomaatti, jolla on velvollisuus tyydyttää sun tarpeet oli oma vointi mikä hyvänsä. Mitäpä jos itse sairastut eikä haluja ole, oletko iloinen jos vaimosi ruikuttaa palstoilla puutettaan? Himojen tyydyttämiseen on muitakin keinoja kuin yhdyntä, se sinun on nyt ymmärrettävä.

Vaimosi voi toki tyydyttää sut muutenkin kuin yhdynnässä, mutta jos hän ei ole siihen halukas, on paha olo tai ei muuten vain jaksa, sun on se vain kestettävä. Et sä saa pakottaa etkä painostaa vaimoasi seksiin. Tilanne on kuitenkin vain tilapäinen ja paranee kunhan raskaus päättyy.

Vierailija
14/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

objetkti, joka tyydyttää sinua. Menes kuule peilin eteen ja sano itsellesi, että etkö vieläkään oppinut? Jos vaimosi ei ole edellisissäkään raskauksissa halunnut seksiä, niin miksi sinä laitoit kolmannen alulle? Kärvistele rauhassa. Vaimosi voi olla varsinkin nyt alkuvaiheessa todella väsynyt, joten mikään ei huvita. Miksi teille miehille ainoa parisuhteen kantava tekijä on seksi? Mitäs jos itse sairastut syöpään ja kemoterapia vie halut piiiitkiksi ajoiksi, eikä silloin edes saa harrastaa seksiä? Saako vaimo silloin todeta, että parisuhteenne on vain asiainhoitoa? Järki käteen miehet!

Onko raskaus sairaus? huh, kamalaa

Tietoisku: parisuhteessa on tarpeen antaa seksiä. Muuten se on kaveruus.

Vierailija
15/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisku: parisuhteessa on tarpeen antaa seksiä. Muuten se on kaveruus.

seksin "antaminen" ei aina ole mahdollista. Se voi johtua monesta syystä, mukaan lukien raskaudesta aiheutunut haluttomuus. Silloin kyllä haluaisin luottaa tähän "kaveriini" sen verran paljon, ettei tarvitsisi pelätä pettämistä ja/tai jättämistä asian takia. Onneksi mieheni ja kaverini ajattelee samalla tavalla.

Vierailija
16/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. eikö naisesi voi ottaa muut keinot käyttöön? Teidät mitä tarkoitan. Itsekin olen raskaana ja aina seksi ei tunnu kivalta kun vauva painaa alhaalla, vaikka pieni masu onkin. Siitä huolimatta voin kyllä miehelleni hyvän olon antaa muulla tapaa.. ;) Mutta ei meidän elämä seksitöntä muutenkaan ole tällä hetkellä, mutta aina ei ihan tee mieli.

ootkos jutellu naisesi kanssa asiasta+

Oon kahdeksannella kuukaudella raskaana. En pysty istumaan pukamien takia ja viime kerralla kun harrastettiin seksiä, alkoi tuleen verta aika reippaasti jostain kohdun suulta. Olo ei muutenkaan ole kaksinen. Jatkuva pissahätä pitää hereillä yölläkin.

Kumpaakin harmittaa että seksistä ei tuu nyt mitään, mutta mun mies meinas tukehtua nauruun kun kerroin että av-palstalla ollaan sitä mieltä, että mun pitäis nyt tässä jamassa vähintään ottaa suihin häneltä jos ei muuta. Saakeli. :D Meillä kun tää menee jotenkin niin, että miestä harmittaa kun mulla on paska olo, eikä niin päin että tässä raatona pitäis vielä hänelle tehdä palveluksia.

Ap:lle tsemppiä. Ei se niin sanottua ole että tarvii ihan kesään asti odotella. Ittellä on ollu aika erilaisia tuntemuksia eri raskauksissa.

Vierailija
17/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille miehille ainoa parisuhteen kantava tekijä on seksi? Mitäs jos itse sairastut syöpään ja kemoterapia vie halut piiiitkiksi ajoiksi, eikä silloin edes saa harrastaa seksiä? Saako vaimo silloin todeta, että parisuhteenne on vain asiainhoitoa?

Järki käteen miehet!

Kyllä seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen ja vuosi ilman seksiä on melko karu aika. Ja jos esimerkiksi sairauden vuoksi en pystyisi seksiä harrastamaan, niin joko tyydyttäisin vaimon muilla konsteilla tai sitten, kyllä, hän saisi hakea seksiseuraa vieraista, jos niin haluaa.

Naisille ei vain oikein uppoa kalloon, että useimmille miehille se seksi on erittäin tärkeää. Ikinä en ole vielä livenä tavannut miestä, joka olisi kertonut ettei ole kiinnostunut seksistä, tai siis on tyytyväinen kerran kuussa määrään.

Vierailija
18/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin että jos nainen on raskaan niin silloin korppa ja olotila muuttuu niin radikaalisti että on täysin luonnollista olla haluamatta seksiä. jos mies ei tätä kestä ei ole mikään mies vaan lapsellinen ja eläimellinen pikkupoika. Etkö itseäs osaa tyydyttää?

Naurettavaa ruikuttaa tuollaisesta kun vaimo sentään on hautomo joka kärsii ne raskauden oireet.

Vierailija
19/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun tää menee jotenkin niin, että miestä harmittaa kun mulla on paska olo, eikä niin päin että tässä raatona pitäis vielä hänelle tehdä palveluksia.

Ihmettelen kyllä ap:n empatiakyvyttömyyttä. Mun mies olisi huolissaan mun pahasta olosta, ja viimeisenä sillä nyt olisi mielessä että pääsisipä panemaan tuota oksentelevaa, kalpeaa, umpiväsynyttä ja halutonta vaimoa. Ei sillä varmaan edes seisoisi jos se tietäisi että mä vastoin tahtoani ja oksennusta pidätellen sille annan.

Et vaikuta ap kovinkaan mukavalta mieheltä.

Vierailija
20/33 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aikuiselle ihmiselle noin ylitsepääsemätön asia. Varsinkin kun syy on ihan selkeä, ja henkilö vielä itse mitä suurimmassa määrin osallinen siihen, että vaimo on raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi