Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni naispuolinen kaveri

Vierailija
20.09.2012 |

ei pidä minusta eikä muistakaan miespuolisten kaveriensa puolisoista. Tämä nainen ei siis ole edes tutustunut minuun ja näyttänyt hyvin ettei halua tutustuakkaan. Kutsuu vain mieheni kahville, bileisiin yms. ja minua ei kutsu ollenkaan. Ne muutamat kerrat kun olemme tavanneet, hän ei katso puhuessaan minua silmiin, eikä juurikaan edes puhu minulle. Nainen myös olettaa, että mieheni laittaa hänen auttamisensa edelle omista suunnitelmistamme, eli siis esim. nainen saattaa pyytää miestäni korjaamaan jotain ja suuttuu jos ei heti mene, vaikka tietäisi, että me olemme menossa kyläilemään minun sukulaisilleni. Mieheni ei onneksi tähän leikkiin ole lähtenyt mukaan, vaan jättää itsekin menemättä kutsuttuihin tapahtumiin mikäli minuakaan ei ole kutsuttu. Alkaessamme mieheni kanssa seurustella he olivat todella hyviä ystäviä (heidän välillään ei ole ollut mitään seksuaalista) ja minäkin innokkaana odotin tapaavani tämän naisen ja tutustuvani häneen, mutta kavereita meistä ei todellakaan ole tullut ja näyttää siltä ettei tulekkaan. Mistähän tällainen johtuu ja miten tähän pitäisi suhtautua sekä tehdä asian eteen? Minun kaverini ovat ottaneet hyvin mieheni porukkaan mukaan ja olisi ihan mukavaa jos näin olisi miehenikin puolelta. Nainen on kyllä mieheni ex-puolison ystävä, jonka tiedän vihaavani minua, joten onko tämä sitten jotain lojaaliutta mieheni ex-puolisoa kohtaan, vai onko minut vaan niin hyvin jo mustamaalattu, että nainen ei halua edes tutustua?? Minun mielestä kuitenkin tosi ystävyys on sellaista, että hyväksytään ystävien puolisot ja ollaan onnellisia ystävien onnesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain hän olisi _hieman_ mustasukkainen miehestäsi.

Vierailija
2/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkainen todellakin on, mutta minkä vuoksi?? :D vai kuvitteleeko tämä nainen mieheni ja hänen kaverisuhteensa olleen jotain muuta kuin kaveruutta?? ja onko hän mustasukkainen myös kaikista muistakin miespuolisista kavereistaan, koska ei pidä myös heidän puolisoistaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on joku mehiläiskuningatarsyndrooma? Haluaa, että kaikki miehet pörrää vain hänen ympärillään?

Nainen taitaa olla sinkku?

Vierailija
4/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hänellä on avopuoliso, jota hän ei koskaan ota mukaan tapaamaan miestäni tai näitä muita mieskavereita. Itsekin olen nähnyt tämän miehen vain kerran sattumalta, ja silloin ei ollut tämä nainen matkassa. Eikä nainen ikinä edes puhu tästä omasta miehestään.

Vierailija
5/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se on välit poikki - kumman kanssa, sen päättäköön mies.

Vierailija
6/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tästä usein keskustelleet mieheni kanssa, et miten kannattaisi toimia, sanoakko vai eikö. Mieheni ei tosiaan kuitenkaan lähde naisen luo kyläilemään tms. jos myös minua ei ole kutsuttu. Jos joku minun kavereistani käyttäytyisi noin, sanoisin aivan varmasti kaverilleni ettei noin käyttäydytä.

Vierailija
7/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miespuolisen kaverin vaimo ei halunnut tutustua miehensä kavereihin. Mies vähän häpesikin joutuessaan pariskuntaillallisille yksin. Nainen on ihan mukava sen mitä olen tavannut, mutta sitä mieltä, että molemmilla on omat kaverit. Hänellä ilmeisesti vähän, mutta hyvin läheisiä ystäviä, niin ei oikein ole tilaa uusille.

Vierailija
8/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävät hyvin huomioon, mikäli nämä miehet ovat minulle tärkeitä. Sllä osoitan arvostusta ystäviäni kohtaan, siis näitä miehiä kohtaan.

Meidän kaveriporukassa on kouluajoilta asti ollut paljon miehiä ja vain muutama nainen. Vuosien saatossa kumppaineiden vakiintuessa monet naisetkin ovat päässeet mukaan "porukkaan". Alussa kaikille ei oltu niin ystävällisiä, koska ajattelimme heidän olevan lyhytaikaisia hoitoja, kuten jotkun heistä olivatkin. Tästä saattaa olla kyse myös miehesi ystävän kanssa, jos hän ajattelee sinun olevan vain lyhytaikainen kumppani, hän ei jaksa nähdä vaivaa tullakseen paremmiksi ystäviksi..? En osaa sanoa muuta

Vierailija
9/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, olemme kuitenkin mieheni kanssa jo olleet yksissä reilun pari vuotta ja lapsikin on siunaantunut ja tilanne vaan edelleen on tällainen. :) mutta saattaahan toki olla, että tämä naiskaveri todellakin ajattelee, että ero tulee vielä aivan varmasti, vaikka suhteemme onkin vakaalla pohjalla. :D

Vierailija
10/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos vain miehesi ex on hänen ystävänsä eivätkä muut naiset, niin tämä nainen ei tykkää/tule toimeen ylipäätään naisten kanssa.

Antaisin olla.

Vierailija
11/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä naisella on muutamia naispuolisia kavereita mieheni ex-puolison lisäksi, mutta nämä kaverit eivät ole mieheni kaveripiiristä ja käsittääkseni nämä naisen naiskaverit ovat sinkkuja. Haluan vielä korostaa, että en ole millään tavalla osallinen mieheni ja hänen ex-puolisonsa eroon, koska tämän palstan tuntien siitä joku mainitsee. :) -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän