Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUIVASTA IHOSTA KÄRSIVÄT/KÄRSINEET! AUTTOIKO D-VITAMIININ OTTAMINEN?

Vierailija
19.09.2012 |

Kuulemma d-vitamiini voi auttaa kuivan ja halkeilevan ja hilseilevän ihon hoidossa!

Mitä mieltä olette?

Auttaako se teillä? Kuinka pian alkoi helpottamaan ja paljonko otatte d-vitamiinia päivässä?

Minulla alkoi taas kädet verestämään ja halkeilemaan ja päänahka on hirvittävän kuiva ja täynnä iholaattoja. Koko kesän oli ok mutta nyt taas, huomaa, että syksy alkoi.

Tänä talvena aion yrittää d-vitamiinia, auttaisiko se minulla!

Otin tänään ekat tabletit, yhteensä 100ug.

Kertokaa te kokemuksianne pliis?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Minulla auttoi. Nimim. Atoopikko

Vierailija
2/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki psori-av-mammat, syöttekö d-vitamiinia? Paljon? Auttaako?

t. psori-av-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi ruokaremontti, kun olin aiemmin syönyt todella epäterveellisesti. D-vitamiiniakin syön, mutten tiedä, mikä sen osuus tässä on. Ihon kunto parani jo ennen kuin rupesin syömään sitä.

Joka tapuaksessa iho on nyt loistokunnossa, parempi kuin koskaan ennen.

Vierailija
4/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kalaöljyä popsimaan

Vierailija
5/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kalaa ja sitten rasvaista jugurttia. "rasvaisella" tarkoitan ihan sitä ei-rasvatonta, eli ei tarvi mitään turkkilaista kuitenkaan olla. Uskon ihan tieteelliseen näkemykseen kovien rasvojen sydänvaarallisuudesta, mutta olen melko varma, että ei siinä yksi jugurttiannos päivässä tunnu missään.

Vierailija
6/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sillä tavalla perustavaa laatua, että ennen sitä en juuri syönyt säännöllisiä aterioita, napostelin vain, söin pahimpaan nälkään voileipää ja makeata söin todella paljon. Söin oikean lämpimän aterian ehkä 2-3 kertaa viikossa. Ihan aloitin syömällä aterioita kellon mukaan, ja kiinnitin huomiota riittävään veden juomiseen. Kummasti hävisivät makeanhimot, vaikki luulin olleeni tunnesyöjä.

Atooppinen iho minulla on ollut lapsesta saakka, pienenä sain siihen jopa kortisonitabletteja. Ehkä ikäkin vaikuttaa, kun 30 vuoden kutinat ja raapimiset ovat tiessään, mutta osui kyllä aikalailla yksiin tuon ruokaremontin kanssa.

Punaisena lankana nykyään nämä kolme: säännöllinen ruokailu, riittävästi vihanneksia ja riittävästi vettä.

Tuo vedenjuonti tuntuu myös vaikuttavan ihon kuivuuteen, jos en muista juoda riittävästi, sekä huulirasvan että käsivoiteen tarve kasvaa.

Vierailija
7/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteltu useammankin atoopikon kanssa, asutaan Helsingissä, ja heilläkin samat oireet. Voisko olla vedessä jotain häikkää? Ei ole ennen tällästä ollu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi