Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näin yhden tutun lestadiolaisen äidin

Vierailija
19.09.2012 |

ja oikeesti oikein havahduin et kuinka kaunis ja hehkeä hän oli. Varmaan ikää lähemmäs 40 v ja lapsia noin kolmetoista. Miten ihmeessä te teette sen? Mä oon näyttäny varmaan vikat kaksvuotta ihan karseelta,mistä sit johtuu? Vauva nyt vuoden ja 9kk ja tukka irtoo ja naama on harmaa kun mikä..Imetys loppui kesällä joten ehkä unet alkaa pikkuhiljaa tehdä ihmeitään. Mikähän tässä on kun ei millään palaudu tää pärstävärkki ja oikeesti oon tapellu tään kuontalon kans jo lähemmäs kaks vuotta..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisesti mutta voin vastata.

Raskaushormooneista on tutkimuksen mukaan myös hyötyä naisele, on luonnon mukaista olla raskaana hedelmällinen ikä. Sitä paitsi kaikki minun tuntemat lesta naiset on himo urheilijoita.

Vierailija
2/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa tähän väliin et myös mulla on nyky mittapuun mukaan monta lasta,neljä siis. Ja liikun kyllä itsekin. Lenkkeilen lähinnä. Tämä kyseinen nainen ei liiku sen kummemmin. Ihan hoikka on,ei värjää tukkaa,ei meikkaa. Pukeutuu ihan arkisesti,farkut ja joku paita tyyliin. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemikaalit rasittavat ja kuluttavat ihoa ja hiuksia. yleensäkin terveet elämäntavat.

Vierailija
4/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

geenit ovat paremmat ja elämäntavat terveelisemmät. Jos kuontalosi on oikeesti huonokuntoset, kantsii leikata suosiolla lyhyeksi tai syö Prioriniä, joka auttaa tukkas kasvuun.....