miten seborrea hoidetaan pois?
Kommentit (8)
miksei sulle diane nova pillerit sopineet?
Etkö huomannut, ettei ap kysynyt neuvoa vain tavallisiin rasvoittuviin hiuksiin vaan seborreaan
Mutta välillä mulla poistuu kortisonilla.
Diane Novat eivät sopineet mulle migreenin takia.
Tavallisen rasvoittumisen saa kuriin totuttamalla hiukset pitempään pesuväliin. Seborrea kuitenkin vain pahenee, jos annat hiuspohjan mennä vielä enemmän tukkoon.
Toivon, että seborrea ei olisi riesanani koko loppuikääni. Mun kohdalla se alkoi stressin ja masennuksen myötä ja toivon sen loppuvan kun olen joku päivä taas ok.
se tulee olemaan aina, se on taipumus tietyntyyppiseen ihoon. Välillä parempana ja välillä huonompana, kuten esim. atooppinen iho.
Kaikki mahdolliset shampoot, rasvapesut, kortisonit, Diane Novat, vähähiilihydraattiset, maidottomat, viljattomat jne. kokeiltu.
Kaikki mahdolliset shampoot, rasvapesut, kortisonit, Diane Novat, vähähiilihydraattiset, maidottomat, viljattomat jne. kokeiltu.
Oletko kokeillut Roaccutania? Mulla se auttoi heti, mutta kuuri on vielä kesken, joten saas nähdä, onko vaikutus kuinka pysyvä. t. Kolmonen.
Mulla auttoi lievässä tapauksessa Nizoralilla pesu joka toinen pesukerta ja hiilareiden vähentäminen. Hiukset kannattaa pestä usein, vaikka joka päivä.
Valitettavasti seborreani uusi ja siihen on nyt auttanut Roaccutan. Minulla oli siis sekä akne että päänahan seborrea. Sain myös Diane Nova -pillerit, mutta ne eivät sopineet minulle, vaikka olisivat varmaankin auttaneet vaivaan