Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä toivuit sektiosta? Kuinka kauan olit kipeä?

Vierailija
19.09.2012 |

Jos voisitte kertoa kaikkia kokemuksia. Millä tavalla haava oli kipeä? kuinka kauan kesti että voi juosta lenkkejä? Nostaa kunnolla isompaa lasta ym.

Mulla tilanne että en saa enää synnyttää alakautta. Ja aina olen pelännyt sektiota.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikon jälkeen olin siinä kunnossa kuin en ikinä olisi sektiota kokenutkaan.

Kolme päivää olin todella kipeä ja esim. kun kotiuduin kolmantena päivänä, myös autossa istuminen teki kipeää. Onneksi tilanne helpotti parissa päivässä siihen, etten enää normaalisti liikkuen tuntenut mitään ja siitä pari päivää, eikä sattunut, vaikka mitä olisi tehnyt.

Vierailija
2/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipua ollenkaan, koska otin särkylääkettä sairaalassa, jossa olin 4 päivää. Kotona en enää tarvinnut särkylääkettä. Toivuin todella hyvin. Älä pelkää, koska sulla on suunniteltu sektio, niin no hätä. Paremmin minä toivuin kuin kaverini, joka alatiesynnytyksen jälkeen ei pystynyt istumaan viikkoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekan sektion jälkeen oli todella kovat kivut, en tahtonut päästä kävelemäänkään kunnolla muutamaan päivään. Viikon päästä pääsin kävelemään 500m matkan. Mitään komplikaatioita ei ollut mutta kipu pääse ikään kuin niskan päälle heti alkuun sairaalassa joten se oli sitten tuommoista. Seuraavalla kerralla sain vielä tuhdimmat särkylääkitykset ja olin lähes täysin kivuton. Kolmantena päivänä liikuin jo lähes normaalisti.

Mitään vauvaa painavampaahan ei saa nostaa moneen viikkoon koska haava paranee sisältä päin pitkään. Ohjeita kannattaa oikeasti noudattaa ettei tule repeämiä, tulehduksia tai kiinnikkeitä.

Minulle nuo sektiot olivat pelkosektioita joten kivusta huolimatta olin erittäin onnellinen tilanteeseeni leikkauksen jälkeen. Kun kuitenkin kaikki meni hyvin eikä komplikaatioita ollut. Tsemppasin itseäni että kipuahan se vaan on ja loppuu aikanaan. Sen viikon-pari kyllä kestää vaikkei se tietenkään hauskaa ole.

Vierailija
4/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tuli komplikaatio ja karmea kuume nousi ja luulin kuolevani. jouduin kaavintaan ja sairaalassa olin yhteensä 8 pvää. ei ollut kivaa. sektioarpi parani siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi