Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoitus ja gyne, nolottaako

Vierailija
19.09.2012 |

Nolottaako teitä jos ette ole muistanut just sheivailla? Siis meno gynelle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaile koskaan alapäätäni.

Vierailija
2/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä päällä lukee "Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeeksi, että pitää sheivata?

Vierailija
4/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja alapäätä on tullut näyteltyä tavallista useammin (kaiken maailman kontrollia tavallisen neuvolalääkärin lisäksi..). En ole pystynyt sheivaamaan kunnolla varmaan kolmeen kuukauteen, ja kyllä, hävettää mennä tällä puskalla sinne jalat haralleen. Ei paljon lohduta, että gyne on taatusti nähnyt vaikka mitä. En vain tykkää olla karvainen, varsinkin kun mä olen sitä sorttia jolla sänki kasvaa päivässä ja karvat ovat tummia ja pitkiä...

Vierailija
5/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on pesty.

Joskus sitä on haisevankin joutunut viemään, mutta apuahan sieltä on haettu.

Vierailija
6/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä päällä lukee "Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää"?

Lapset pantu alulle ja synnytetty vaikka karvojani en ole koskaan leikellyt. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei kaikkien karvankasvu ole runsasta ja tursoilevaa ja että joillain naisilla on elämässään tärkeämpiä asioita kuin karvojen vahtaaminen?

(Ja varmaan tulee taas täyslaidallinen niskaan.)

Vierailija
7/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaisi jos olisi peruna anuksessa tai ulostetta vaginassa.

Vierailija
8/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele kuin bikinirajan (jos muistan) joten aikas naturellina ollaan aina gynellä käyty.

Vierailija
9/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele kuin bikinirajan (jos muistan) joten aikas naturellina ollaan aina gynellä käyty.

Vierailija
10/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen luonnollinen alapääkarvoitus järkyttää tai häiritsee.

Sheivailen itse kyllä hygieniasyistä. Jotenkin tuntuu kivemmalta pikkareissakin, kun ei ole kauhea karvakasa painamassa. Mullakin "sänki kasvaa päivässä ja tummat pitkät karvat" - tapaus.

Vierailija
11/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna katteltu keskimäärin kaksi kertaa kuussa. Läsnä on ollut lääkäriä, hoitajaa, solubiologia ja kerran joku lääketehtaan edustaja. Ja enpä ole sheivannut kertaakaan, eikä ole hävettänytkään. Enkä siis edes ole siistinyt bikinirajoja.

Vierailija
12/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaako teitä jos ette ole muistanut just sheivailla? Siis meno gynelle?

Ei siitä kovin pitkä aika ole, kun gynelle mennessä nolotti kun oli sheivattu.

Mutta että kysyt, kun jos ette MUISTANUT JUST sheivailla?

Et varmaan tule edes ajatelleeksi, että melko monella naisella on viisaampaakin tekemistä kuin vitunhöyläystä.

Vierailija
13/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyne varmasti epäilisi mulla jotain sairautta, ellei aikuisella naisella ole karvoja.

Tai sitten se pitäisi minua itsekeskeisenä ihmisenä, joka keskittyy navanalusensa tuijotteluun.

Tai sitten pitäisi miestäni tyrannina tai pedofiili-perttinä, joka vaatii naiseltaan karvattomuutta.

Vierailija
14/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kattellaan ihan muita asioita eikä karvoihin kyllä juuri tule huomiota kiinnitettyä. Kattos, siellä sisempänä, mihin lääkäri katsoo, ei kellään ole karvoja ja värkit on tosiaan mitä moninaisimpia muutenkin. Joten relax, ei se gyne huomaa, olis sheivannut tahi et, eikä huomaa, vaikka laittaisit glitteriä :D

Terkuin lääkäri

Vierailija
15/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset olettavat, että gyneä kiinnostaa heidän alapäänsä sileys.

Kyllä siinä on työn alla ihan muitten kohteitten tutkiminen kuin häpyalueen karvapitoisuus.

Vierailija
16/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että toiset tykkää sheivata alapäätään, toiset ei. Ja sillä siisti, ei ole mitään oikeata tai väärää tapaa. Ihan oman maun mukaan saa tehdä mitä haluaa omille pillukarvoille, ei luulisi olevan kenenkään muun ongelma tai mikään tinkaamisen aihe.

Vierailija
17/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on työn alla ihan muitten kohteitten tutkiminen kuin häpyalueen karvapitoisuus.

Kävin viimeksi gynellä täysin posliinina eikä kyllä käynyt mielessä, että se olisi siellä haitaksi. Asiani koski ihan muuta. Epänormaali karvoitus kyllä kertoo gynellekin asioita; ylikarvoittuminen esim. hirsutismista. Mutta eiköhän asiakas itse ota tällaiset huolet esille ihan sanallisestikin.

42v

Vierailija
18/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja alapäätä on tullut näyteltyä tavallista useammin (kaiken maailman kontrollia tavallisen neuvolalääkärin lisäksi..). En ole pystynyt sheivaamaan kunnolla varmaan kolmeen kuukauteen, ja kyllä, hävettää mennä tällä puskalla sinne jalat haralleen. Ei paljon lohduta, että gyne on taatusti nähnyt vaikka mitä. En vain tykkää olla karvainen, varsinkin kun mä olen sitä sorttia jolla sänki kasvaa päivässä ja karvat ovat tummia ja pitkiä...

Se on jopa kauniimpi karvasena kuin ilman. Eikä se lääkäri edes kiinnitä huomiota johonkin karvotukseen.

Vierailija
19/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi gynellä täysin posliinina eikä kyllä käynyt mielessä, että se olisi siellä haitaksi. Asiani koski ihan muuta. Epänormaali karvoitus kyllä kertoo gynellekin asioita; ylikarvoittuminen esim. hirsutismista. Mutta eiköhän asiakas itse ota tällaiset huolet esille ihan sanallisestikin.

42v

Naisella kuuluu olla alapäässä karvaa. Se on normaalia. Monilla aika runsaastikkin.

Vierailija
20/22 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pikkusen nolotti kun oltiin työpaikan saunaillassa, johon en ollut aikonutkaan osallistua ja päätin sitten extemporee että menenpäs minäkin saunaan.... unohtaen etten ollut ajanut karvoitusta moneen aikaan, edes sääristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi