Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itken täällä silmät päästäni..mies polttariporukassa mukana

Vierailija
26.07.2009 |

eikä tullut kotiin muiden mukana, Kaverit sanovat että poliisi vei. kusi kuulema kadulle! viekö poliisi siitä syystä putkaan????

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ihmetyttää... on täytyny olla ihan lärvit ja vielä vi****illa kaupantekijäisiks. Isossa kaupungissa on kyllä niin paljon putkaanvietäviä, ettei tosta syystä ekana lähde...

Vierailija
2/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pelottaa aikalailla, että missä se on. toivon totisesti että sielä putkassa.

sisko soitti 112, että mistä saa tietoa. kuulema ei mistään. lähdin kaupungille ajamaan, poliisit tuli vastaan ja pysäytin ne. soittivat sinne putkaan tjsp ja sanoivat että kyllä sielä EHKÄ on senniminen!!!

Nyt pitäs sit oottaa aamu 7-8 ennenku selviää, onko. ei tullu sit nukuttua tänä yönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavissasi itke tielle kuseksivan miehen putkareissua?!

Ole tyytyväinen vain, että edes poliisi kasvattaa moista aikuista sikailijaa paremmille tavoille.

Vierailija
4/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeen sille!mutta jos esim. hakattuna jossain, niin ei kuule ihan niin kiva!!! se epätietoisuus tässä itkettää, ei yhtikäs mikään muu!!!!!!

ap

Vierailija
5/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni julkisia, eli sinulla on oikeus saada tietää, onko miehesi sellissä.

Vierailija
6/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 112;ssa sanottiin ettei tietoja anneta.

ap

Vierailija
7/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos kovasti vastustaa miliisiä, niin sitten ehkä vievät selviämään, mutta ehkäpä teki jotain muutakin.

Vierailija
8/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätänumero on HÄTÄTAPAUKSIA varten. Ei polttariporukasta harhautuneiden siipojen hakemiseen.

Vaikka olisikin hakattu, mitä helvettiä sä asialle voit?

Utele niiltä kavereilta jotka ovat viimeksi nähneet.

Ihme hysteerikko.

Vierailija
9/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy hiljaa jos ei muuta sanottavaa! Mua sitten sangen vitusti ärsyttää kaltaisesi vinkujat!

Jos poliisit vie jonku kusemisen takia putkaa, niin mulla on täys oikeus soittaa sillon hätänumeroon. Yhtä kaikki resurssien tuhlausta.

Ja todellakin haluan tietää missä mieheni on, jos se sun mielestä on hysteriaa, niin olkoon!

Vierailija
10/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusemisen takia tosiaan viedään putkaan ja eiköhän se siellä säilössä ole jos kerran kaverit niin kertoivat. päästävät kyllä pois aamulla.

ei tuossa ole mitään järkeä soittaa aikuisen ihmisen perään hätänumeroon. sairaalaan voi soittaa (ja on hyväkin soittaa) jos tosiaan on tapahtunut jotain mutta tässäkin tapauksessa on ollut 99% varmuus että ko. henkilö on siellä putkassa joten mitä turhia soittelemaan.

Vierailija
11/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vetelivät pampuilla koiville vähän niinkun opetusmielessä niin sen parempi. Ens kerralla vetää sitten vähän fiksummin.

Vierailija
12/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä varmuutta. Yksi heistä näin sanoi, ja oli varmasti tukevassa humalassa hänkin.

Ehkä sen takia oon hysteerikko, koska kerran hänet on hakattu kaupungilla henkihieveriin. Ei tosiaankaan oo mikään rettelöitsijä, vaan ihan tavallinen perheenisä. Eli tämä ei ole normaalia, joten siksi olen huolissani.

Olkaa ymmärtämättä, ei se minua kiinnosta. Minua kiinnostaa vain se, että mieheni on hengissä.

Vierailija
13/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tavalliselle perheenisälle" ei yleensä käy niin, että ensin hakataan henkihieveriin ja toisen kerran päätyy putkaan. Meillä asuu sellainen "tavallinen perheenisä", jolle ei koskaan satu mitään tuollaista. Tosin hän ei vedäkään lärvejä, vaan juo ihan niin, että selviää kotiin. Eikä takuulla kuseskele kaupungilla. Sellainen teko oikeuttaakin minusta putkaanjoutumisen. Aikuisen ihmisen pitää osata käyttää vessaa. Kaduille kuseskelu on törkeää. Toivottavasti miehesi oppi tästä kerrasta. Ja sinä opit, että "tavalliset perheenisät" eivät todella käyttäydy noin. Vakavn keskustelun paikka teidän perheessä siitä, miten maailamssa eletään, ettei jouduta putkaan ja aiheuteta kumppanille hirvittävää pelkoa.

Vierailija
14/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta ny itkeä silmät päästänsä, huh huh.. Voiku oiski noin pienet murheet..

Vierailija
15/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tavalliselle perheenisälle" ei yleensä käy niin, että ensin hakataan henkihieveriin ja toisen kerran päätyy putkaan. Meillä asuu sellainen "tavallinen perheenisä", jolle ei koskaan satu mitään tuollaista. Tosin hän ei vedäkään lärvejä, vaan juo ihan niin, että selviää kotiin. Eikä takuulla kuseskele kaupungilla. Sellainen teko oikeuttaakin minusta putkaanjoutumisen. Aikuisen ihmisen pitää osata käyttää vessaa. Kaduille kuseskelu on törkeää. Toivottavasti miehesi oppi tästä kerrasta. Ja sinä opit, että "tavalliset perheenisät" eivät todella käyttäydy noin. Vakavn keskustelun paikka teidän perheessä siitä, miten maailamssa eletään, ettei jouduta putkaan ja aiheuteta kumppanille hirvittävää pelkoa.

pahoillani sun puolesta. Sinä saatika sitten muutkaan eivät voi sanoa miten maailmassa eletään. Jokainen elää tavallaan ja just tollanen nalkutus syö kyllä suhdetta. "Keskustellaan miten maailmassa eletäään,,, voi jeesus". Tän kirjottaja on se nalkuttava akka jonka ukko ei voi elää OMAA elämää ja on tossun alla... Jos ukko ei tule yöksi kotiin, niin mielestäni saa olla huolissaan. Kun on tiettävästi putkassa, ni odottaisin ap:nä aamuun ja jos ei palaile aamupäivällä niin alkaisin toimiin..

Ihmetyttää nää "ihan sama vaik ukko ei tullu yöksi kotiin vaan viruu jossain putkan lattialla kännissä ku käki..".

Vierailija
16/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa jollekin sitä tarvitsevalle kaunottarelle.

turha murehtia, kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

kannattaa kysyä kun kotiin tulee että jos vaikka "sakkolappua" olis tuliaisiks tuonut.

yleensä sellaisen antavat kotiintuomisiksi.

Vierailija
17/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja edellinen on just niitä naisia jotka ovat miehilleen äitejä ei puolisoita. Aikuinen mies on vastuussa itsestään ja tekemisistään, mutta näiden tarvitsee huolehtia miehestä kuin lapsesta. Tarkastetaan ja vahditaan missä mies kulkee, itkeä tihutetaan jos ei heti ilmoita itsestään, kuvitellaan olevan vastuussa miehen tekemisistä kuin äiti teinipojasta.

Joo, huolestunut saa olla, mutta soitella nyt hätänumeroon itkemään miehen perään on ihan älytöntä.

Ihan tavallisesta perheenisästä ei tarvitse olla huolissaan että ottaa turpaansa kaupungilla. Tämäkin haiskahtaa tapaukselta että pitkin hampain on annettu miehelle lupa (niin kuin aikuinen sitä tarvitsisi)mennä polttareihin ja sitten puhelin kuumana pidetään remmiä tiukalla.

Vierailija
18/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillani sun puolesta. Sinä saatika sitten muutkaan eivät voi sanoa miten maailmassa eletään. Jokainen elää tavallaan ja just tollanen nalkutus syö kyllä suhdetta. "Keskustellaan miten maailmassa eletäään,,, voi jeesus". Tän kirjottaja on se nalkuttava akka jonka ukko ei voi elää OMAA elämää ja on tossun alla... Jos ukko ei tule yöksi kotiin, niin mielestäni saa olla huolissaan. Kun on tiettävästi putkassa, ni odottaisin ap:nä aamuun ja jos ei palaile aamupäivällä niin alkaisin toimiin..

Ihmetyttää nää "ihan sama vaik ukko ei tullu yöksi kotiin vaan viruu jossain putkan lattialla kännissä ku käki..".

En todella ihmetellyt sitä, että ap on kauhuissaan, missä miehensä on. Ihmettelin sitä, että se, mitä hänen miehelleen on tapahtunut, ei ole "tavallisen perheenisän" juttuja, kuten ap mainitsee miehensä olevan. Jos sinun miehesi joutuu putkaan, hakataan tms. ja se on sinulle normaalia, niin meille muille se ei ole. Kukaan tavallinen ihminen ei voi väittää, että putkassa vietetyt yöt tai kadulla tapahtuneet hakkaukset kuuluvat normaalielämään.

En minä tietenkään sanele miten muiden pitää elää, mutta muistutan vain ap:tä siitä, mikä on normaalia. Ja jos jollekin sattuu käymään näin, että joutuu yöksi putkaa, on se todellakin mielestäni perheessä keskustelun paikka. Mistä ihmeessä teillä sitten puhutaan, ellei siitä, että "tavallinen perheenisä" on viettänyt yön poliisin hoteissa? Minun mieheni elää hyvinkin menevää elämää, eikä suinkaan ole tossun alla. Olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta, joten minulla ei ole tarvetta enää pitää hysteerisesti kiinni toisesta. MUTTA sen tiedän, että putkasta minun ei tarvitse häntä koskaan kotiin hakea, sillä hän on oikeasti ihan tavallinen perheenisä.

Vierailija
19/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakohtainen kokemus ihan vastaavasta tilanteesta. 2 lapseni isä lähti illalla työkavereiden saunailtaan.

Ei tullut 4:ään mennessä aamulla kotiin, jolloin heräsin vessaan. Ei tullut vielä klo 5:kään, jolloin alkoi jo hiertää ajatukset ikävästi kehää... puoli 6 sunnuntaiaamuna oli pakko soittaa omalle äidille, että pääsisikö tuo tulemaan lapsenlikaksi, koska minun piti mennä 7:ään töihin. Äiti tuli, ja töissä soittelin ihan paniikissa kaikki terveyskeskukset, poliisin ja sairaalat läpi. Ei kukaan antanut tietoa. Olin ihan tärisevä ja surkea, ei työnteosta tullut mitään. Soittelin miehen kaverille, jopa toiselle paikkakunnalle toivossa, että olisi illalla puhuneet tai jotain.

Voitte kuvitella puhelujen ja vastaajaviestien määrän mitä olin lasteni isälle soittanut!! Kello tuli aamulla 11, kun äitini soitti, että mies on kotona. Olin tietenkin helpottunut, että tuo oli hengissä, mutta vannoin ottavani hengiltä, koska oli minulle tuollaisen paniikin aiheuttanut. Ei edes soittanut kun oli putkasta päässyt, vaan matkusteli rauhassa taksilla kotiin..

Raivosin miehelle kotiin päästyäni, etten välittänyt tuon taivaallista vaikka olisi ollut huorissa, mutta kun olisin vain tiennyt että on hengissä. Se pelko ja ajatuksen kammottavuuskin siitä, että toinen on hengiltä saa varsinkin yön tunteina yksin väsyneenä sellaiset mittasuhteet, ettei siinä ole järjellä mitään tekemistä.

Toivottavasti miehesi on siis kotiutunut. Onko hänellä mitään millä "todistaa" olleensa putkassa? Minun exällä ei ainakaan ollut...

Vierailija
20/41 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan ollut mikään äiti miehelle. Mielestäni miehelläkin on vastuu pysyä hengissä, vaikka kuinka vetäis lärvit ja nollais rankkaa työputkea tms. Ei voi sammua minne sattuu tiedottomanana...

Ja minusta viis, mähän selviän ilman sitä miestäkin vaikka olisi kuollutkin, mutta suututti lapsien takia, että isä oli niin vastuuttomassa tilassa, että olisi voinut päästä hengestään.

Mutta niinkuin sanottu, tarina on historiaa ja ko. mies on ex... vaikka hyvä isä onkin. Noin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän