Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit luopumaan tietokoneesta ja nettiyhteydestä, minkä asian suhteen tulisi ekana ongelmia?

Vierailija
19.09.2012 |

Mitä muita hankaluuksia tulisi?

Oletetaan, että työpaikallasi ei olisi mahdollisuutta käyttää konetta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettishoppailu (mm. Huutonet) vaikeuituisi.

Samoin Wilma (koulun ja kodin välinen informaatio) ja s-posti on välttämätön!

Vierailija
22/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut voi maksaa kaupan tai pankin maksupäätteillä (tai laittaa suoraveloitukseen)mutta mitä ihmettä teen sillä kaikella vapaa-ajalla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankäyttöön..

Vierailija
24/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäni ei enää voi tehdä ilman tietokonetta.

Vierailija
25/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 1960- 70- 80 - luvuilla minulla ei ollut tietokonetta / internettiä eikä ollut mitään ongelmia, hankaluuksia tms

Nykyisin meidät on pakotettu tietokoneiden orjuuteen ja mikään ei enää sujukaan ilman niitä, esim laskun maksut. (no tietty voi maksaa pankin tiskilla a la 7 eur/ per lasku...just joo!)

Vierailija
26/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ loppuisi siihen paikkaan. Ei voi tehdä muuten kuin tietokoneella ja netti välttämätön.

Vierailija
27/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytännössä ongelmia ei olisi. En tarvitse konetta muuhun kuin laskuihin ja sähköpostiin. Postin voisin katsoa kännylällä ja laskut pääsisin maksamaan kerran kuussa kirjaston koneella. Ja toki voisin postitkin tsekata samalla reissulla, jos kännykkääkään ei saa käyttää.

Itse asiassa tässä kuussa lopetan nettini, sillä en koe tarvitsevani konetta normaalia enemmän, ku ei ole opiskeluja, eikä työ vaadi konetta.

Vierailija
28/28 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 1960- 70- 80 - luvuilla minulla ei ollut tietokonetta / internettiä eikä ollut mitään ongelmia, hankaluuksia tms

mutta en silloin lukenut vielä sanoma- ja aikakausilehtiä, joiden lukeminen tuli mahdolliseksi 90-luvulla – kiitos tietotekniikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi