Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannustuspuheenvuoro parjatuille "UHRAUTUJILLE"

Vierailija
19.09.2012 |

Jokainen tekee itse omat valintansa, eroaako, lähteekö uuden mukaan vai jatkaako liitossaan.

Itsellä kokemusta erosta ja mahdollisuudesta perustaa perhe uuden miehen kanssa.

Paitsi että heräsin ONNEKSI ajoissa, enkä lähtenyt siihen. (Kiitän itseäni tästä ratkaisusta jokaikinen päivä). En olisi koskaan enää pystynyt katsomaan itseäni peiliin, jos olisin sen lapsilleni tehnyt, että heillä olisi ollut uusi ”isä”. Ja kaikki ne muut "murheet" mitä siinä mukana olisi tullut. Ei sopinut minulle.

Näillä kirjoituksilla saa helposti katkeran maineen, joka on uhrautunut ja elää katkeroituneena elämäänsä, kun ei rohkeasti ja itsekkäästi lähtenyt uuteen suhteeseen ja elämään.

MUTTA! Se elämäntyyli ratkaisuineen ja muutoksineen ei vaan yksinkertaisesti sovi kaikille!

Olen itse ollut itsekäs ja voin sanoa, että en ole eläissäni niin pahoin voinut! Nyt olen ehkä se uhrautuja ja järjen kuuntelija, mutta tämä on minua itseäni eli EPÄITSEKKYYS.

Muistakaa, että kaikki eivät niin itsekkäisiin ratkaisuihin pysty!! Eikä se tee heistä katkeroituneita luusereita, jotka ovat kateellisia näille rohkeille sydänten kuuntelijoille!

Enkä tuomitse ketään joka uusioperheen perustaa, en!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla