Jos laittaa miehelle tekstarin, vastaako hän heti jos on kiinnostunut?
Kauanko on toivoa jäljellä? :)
Olen niin toivottoman ihastunut ja yritän kohta keksiä jonkinlaisen viestin hänelle, jännittää kuin pikkutyttöä
Kommentit (40)
ihan varmasti vastaa. Olis vastannu jo. Sori, näin se menee. Jos vastaa tyyliin vikon päästä se tarkoittaa että paremman puuttessa voi nusasta...naisesta OIKEESTi kiinnostunut mies ei leiki vaikeasti tavoiteltavaa ettei MAHDOLLISESTI mee koko juttu mönkään sen takia.
Pari kertaa nähty ja välillä viestitellään. Yleensä vastaa viimeistään seuraavana päivänä. Nyt lähetin jo maanantaina viestin, eikä ole vieläkään vastannut.
En jaksa odotella. Tein jo viikonlopulle suunnitelmat, eikä mies mahdu niihin. Vaikka haluaisi nähdäkin. En vain jaksa mitään peliä.
olisi missä tahansa työtehtävässä...(kokemusta on).
illalla klo 20 aikaan :))))))
Mutta en ollut heti sitä huomannut, huomasin vasta nukkumaan mennessä 21.30 jolloin vsiestitin hänelle, siihen hän ei ole vielä ainakaan vastannut.
Toivoa siis on vielä :) Tämä on kaikenkaikkiaan aika erikoinen tilanne, joten ymmärrän hyvin hänen epäröintinsäkin, vaikka toisaalta kyllä tiedän että on minusta kiinnostunut. Tässä on hyvin paljon liikkuvia osia ja selvitettäviä asioita, ei mikään normitapaus.
Nyt sitten miettimään seuraavaa siirtoa, miten saan sen saksiini....
Sen takia hän ei halunnutkaan oikein olla yhteydessä, sanoi sen minulle alkuunsa jo noin vuosi sitten. Nyt tilanteet on kuitenkin muuttuneet ja elävät koko ajan.
Mikähän on et ei heti voi vastata?
Voihan puhelin olla kiinni/on töissä/harrastuksessa/mitä vaan niin ettei huomaa viestiä. Tai on kuunnellut näitä neuvojia jotka älyvapaasti toitottaa: älä ole liian innokas, esitä vaikeasti tavoitettavaa tms. Ja sydän hakaten odottaa säädylliset muutaman päivän ennen kuin vastaa.
Ja älä vihjaile siinä viestissä mitään, sano suoraan niin on paremmat mahdollisuudet päästä asiassa eteenpäin.
Nyt sitä viestiä sitten vaan!
Mutta älä vedä mitään johtoopäätöksiä, jos ei heti vastaa.
ei miehet ajattele noin, vaikka se vastais vasta viikon päästä niin sekään ei tarkoita ettei se olis kiinnostunut
Ei ole vastannut. Mutta yritetty on ainakin :)
ap
toki hän on töissä jne. mutta silti.
toivo on menetetty, byäää...
:) voi kunpa olisi vielä toivoa, kuuluisi edes jotain...
Juurikin tuollaisten lumppujen vuoksi, teitä naisia on niin vaikea miehen arvostaa.
t:Mies
kosiskelit miestä vuosi sitten, kun olit vielä suhteessa? Ja nyt kun olisit vapaa, niin kosiskelit uudestaan? Ehkä mies ei halua suhdetta kanssasi nytkään, jos ajattelee, että petät häntä kuitenkin, kuten aiempaa miestäsi?
tapasin hänet toisen kerran baarissa, jolloin lähdin hänen mukaansa. Nyt tavattiin sattumalta uudestaan, en lähtenyt mukaan :). Ja nyt haluaisin vielä häntä tavata.
tapasin hänet toisen kerran baarissa, jolloin lähdin hänen mukaansa. Nyt tavattiin sattumalta uudestaan, en lähtenyt mukaan :)
Vaan se, että petit vuosi sitten poikaystävääsi hänen kanssaan.
Vrt. minua ei kiinnostaisi alkaa tapailla miestä, jonka tiedän pettäneen puolisoaan/tyttöystäväänsä.
tekstiviestikäyttäytymisen suhteen. Ihmisillä on erilainen suhde puhelimiin, ja se on riippumaton heidän suhteistaan muihin ihmisiin.
Itse inhoan puhelimia ja olen todella kiireisessä työtilanteessa, joten vapaa-ajalla en seuraa puhelinta ja töissä taas en ehdi ottaa nopeasti kantaa kaikkeen mitä puhelin tyrkyttää. En ole parisuhdetta etsimässä, mutta saatan kiireessä unohtaa itselleni tärkeätkin tekstiviestit, kuten sen jos ainoa käytettävissä oleva lapsenvahtini kesken kaiken kiireen tekstaa että voisi ottaa meidän lapset iltana X. Todella haluaisin sitä mitä hän tarjoaa, mutten ehdi reagoida siihen silloin, ja sitten tapahtuu niin paljon että asia unohtuu.