Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen huolissani äidistäni!

Vierailija
19.09.2012 |

Hänet pitää saada lääkäriin, koska kolme viikkoa ainakin on kärsinyt flunssasta ja pahenee vain. Sama tauti iski meihin muihin perheenjäseniin mm. isääni ja muutaman päivän päästä terve.

Mikä perussairaus muu kuin hiv voi alentaa vastustuskykyä noin? Hiv toki on aina mahdollinen, mut hänet on kerran testattu lähivuosina ja silloin nega. Töissään (hoitajana) sattui ikävä neulaonnettomuus potilaan kanssa, mut luulisin et ton episodin jälkeen hän on ollut extravarovainen.

Hän on aina kartellut tohtoria ja vaikka ois mitä kipuja niin menee vasta, kun on ihan pakko. Esimerkkinä hänen polvensa: se oli kulunu ihan piloille, ei ollu mitää jäljellä oikein normaalipolven "mekanismeista" siinä vaiheessa, kun meni lääkäriin. Siellä ihmeteltiin, miten sillä on kävelty jo kivunkin vuoksi. Mut äiti käveli. Suuri kipukynnys siis. Mä tän takia pelkään, et hänellä on ollut jotain muitakin oireita kun toi flunssa pitempään, mitä ei huomaa tai ei halua huomata. Äitini on noin 60.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin 10 ihmistä joilla on tänä syksynä pitkittynyt flunssa joka ei millään häivy,mullakin kesti reilut 3 viikkoa.

Mutta jos äitisi paljon sairastelee,voi syynä hyvinkin olla se että hänen työpaikkansa on HOMEESSA.

Harva sairaala,tk tai muukaan laitos on kunnossa ja melkein kaikissa työntekijät oireilevat.

Vierailija
2/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se olis Hivin saanut?

Joutuu koko ajan työssään kohtaamaan väkivaltaisia narkomaaneja. En itsekään usko, että se ois sitä, mut se on aina mahdollisuus kaikilla, jotka esim. on joskus harrastanut seksiä. Ei se nyt niin ihmeellistä ole minusta. Esimerkiksi se neulaonnettomuus sattui narkomaanin kanssa, josta ei tiedetty mitä tauteja kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa kröhää ei nyt ole mikään ihme ellei siihen liity jatkuvaa lämpöilyä.

Jos on paheneva yskä ja jatkuvaa lämpöä. ssitten kannattaa mennä lääkäriin. Keuhkoputkentulehdus, poskiontelontulehdus,keuhkokuume.

Itseasiassa aikanaan minulla oli yli puolen vuoden paheneva jatkuva flunssa kun päällä oli poskiotelontulehdus, jota ei hoidettu. Sehän se voisi äidilläsikin olla.

meidänkin perheeessä toiset sairastavat viikon ja minä yskin parhaimmillaan 3kk aivoja pellolle.

Vierailija
4/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut flunssa nyt kolme viikkoa, tosin sillä erotuksella äitiisi, että ei sentään ole pahentunut. Mulla on hyvä vastustuskyky (esim. lapsellamme oli kaksi mahatautivirusta, joista toinen noro, enkä sairastunut) ja sairastan yleensä lyhyesti, mutta nyt tauti ei ota laantuakseen.

Tartutin tähän oman äitini, joka myös on ollut siitä asti sairaana, ja hänellä tauti on pahentunut välillä - joten on tätä liikkeellä! Toki äitisi on semmoisessa ammatissa, että HIV ei ole mahdoton, ja toki voi olla kyse ihan muunkinlaisesta sairaudesta. Eikös pitkittyneessä flunssassa ole myös sydänlihaksen tulehdus mahdollinen? Painosta äitisi lääkäriin!