Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tää nyt oikein on?

Vierailija
19.09.2012 |

Yritetään lasta, kuukautiset viikon myöhässä, rinnat kipeet ja turvonneet samoin myös alavatsaa nipistellyt... mutta raskaustestitulos näyttää negaa! Mitä ihmettä!? Olin tuntemusteni perusteella ihan varma, että olen raskaana... ja mulla ei ikinä oo ollu menkat viikon myöhässä. Osaako joku kertoa, että mikä ihme juttu tää nyt on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sellainen tilanne, että lapsia on jo ennestään ja nyt mennään meiningillä, että jos tulee vauveli niin kiva mutta mitään stressiä en ole asiasta ottanut eikä muutenkaan elämässä tällä hetkellä kovinkaan stressaavaa, joten en luulisi siitä kuukautisten poisjäämisen johtuvan. Joo kyllä pms -oireet ja raskausoireet ovat samankaltaisia mutta siinä tapauksessa nämä pms -oireet on kestäneet jo reilun viikon ja yleensä ne minulla kestää pari päivää. Kuukautiskierto aina ollut suht säännöllinen +/- pari päivää on välillä heitellyt muttei koskaan viikkoa. Testasin ensimmäisen kerran sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa ja nyt toisen kerran viikkoa myöhemmin ja ihan selkeää negaa näyttää. Apteekin omalla kuuden euron testillä olen testaillut. Että näin. t.ap

Vierailija
2/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puhutaan, että halvimmat testit eivät ole niin luotettavia. Ei ole omaa kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi antaa valheellisen negatiivisen tuloksen. Oletko testannut vasta kerran? Jos olet, testaa toisenkin.

En tiedä, oletko ensimmäistä kertaa matkassa, mutta mulla ainakin monesti oli poikkeavia tuntemuksia monessa kierrossa, kun yritimme vauvaa.

Vierailija
4/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolmas raskaus näkyi testillä vasta kun kuukautiset olivat useita viikkoja myöhässä. Mikäs kiire sulla nyt on ;) Jos olet raskaana, niin sitten olet. Kyllä se jossain vaiheessa näkyy.

Vierailija
5/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ihan säännöllinen kierto eli voisi olettaa oviksenkin olevan säännöllinen?

Vierailija
6/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolmas raskaus näkyi testillä vasta kun kuukautiset olivat useita viikkoja myöhässä. Mikäs kiire sulla nyt on ;) Jos olet raskaana, niin sitten olet. Kyllä se jossain vaiheessa näkyy.

aika jännittävä juttu, en itse osannut noin coolisti suhtautua asiaan!

4

Vierailija
7/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot niin kovasti olevasi raskaana, että kroppasi reakoi antamalla sinulle raskauden merkkejä vaikka et välttämättä olisikaan raskaana.

Esim. stressi siitä, että ollakko raskaavan vai ei voi sekoittaa kuukautiskiertoa.

Vierailija
8/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vaiheessa kahdessa ensimmäisessä raskaudessa

Ekassa ostin sitten sen kallimman mahdollisen testin ja sain plussan

Myöhemmin testailin vasta myöhemmin.

Vierailija
9/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuhruvuotoa, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, testailin parin päivän välein, ja vasta sillä 10. päivän testillä näytti plussaa.

Vierailija
10/10 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sinulla on oireet, kun kuvittelet ne. Oletko ennen yrittänyt lasta?

Raskausoireet ja pms-oireet ovat valitettavan samanlaisia ja kuukautiset voivat jäädä pois myös, vaikka et olisikaan raskaana, esim. stressi raskaaksi tulemisesta voi jättää kuukautiset väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän