Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ne "voin syödä mitä vain, lihomatta" oikeasti

Vierailija
18.09.2012 |

syövät. Tuntuu että monen käsitys esim.suuresta määrästä herkkuja päivässä, on 2-3 Riviä suklaalevystä. Minä jolla läski tarttuu, syön taas kevyesti jopa kaksi 200g levyä putkeen! Nämä, "paljonko on paljon" määrät on niin syöjän itse määrittelemiä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harva esim. yli 30 v. voi syödä mitä vain. Nämä naiset selittävät, että saavat herkutella ja syödä mitä vain. Sitten selviää, että aamulla juovat kahvia, lounaaksi syövät vihreän salaatin, päivälliseksi jotain terveellistä myöskin. Ja ne herkut on jotain 2 palaa suklaata päivässä, koska nämä eivät edes "muka tykkää" oikeastaan mistään rasvaisista tai oikeasti lihottavista ruuaista ja suklaatakin jos syö ½ levyä, niin joutuu halaamaan vessanpönttöä.

Vierailija
2/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin syödä mitä vain haluan lihomatta.

Kyllä minusta 3 riviä suklaata päivässä (muun ruoan lisäksi) on tosi paljon. Pari levyä päivässä on jo aivan älyttömän paljon enkä voi ymmärtää miksi ihmeessä kukaan haluaisi syödä niin paljon suklaata.

Mutta sehän tässä helppoa onkin. Kun ei tee mieli ylenmäärin herkkuja niin niitä voi syödä niin paljon kuin haluaa lihomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mies jonka kassa asun ja jonka tyäöpaikkaroukatottumukset tiedän suunnilleen, syö ainakin aika reippaasti, myös karkkia ja kaljaa menee... joskus lihoo 5 kiloa sitten "vähän katsoo syömisiääm" ja kas 5 kiloa tippuu.

Vierailija
4/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin syödä mitä vain haluan lihomatta. Kyllä minusta 3 riviä suklaata päivässä (muun ruoan lisäksi) on tosi paljon. Pari levyä päivässä on jo aivan älyttömän paljon enkä voi ymmärtää miksi ihmeessä kukaan haluaisi syödä niin paljon suklaata. Mutta sehän tässä helppoa onkin. Kun ei tee mieli ylenmäärin herkkuja niin niitä voi syödä niin paljon kuin haluaa lihomatta.

Vierailija
5/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä mitä vain lihomatta. Mutta en miten paljon tahansa, sehän siinä onkin.

Jos syön puoli sipsipussia, on se automaattisesti pois muista ruoista, eli joku ateria jää todennäköisesti väliin. Elimistöni tekee tätä automaattisesti, en edes itse kiinnitä huomiota siihen, syön vain mitä sattuu, milloin haluttaa mitäkin. Mutta sen myönnän, että kokonaiskalorimäärä ei varmasti ole päivässä paljon, koska en lainkaan liho.

Summa summarum; syön paljon herkkuja, esim. karkkipussin (100g), puolet 350g sipsipussista, jätskiä (n.200g), olutta pari pulloa, päivässä, mutta eipä sitä sitten paljoa muuta tule syötyäkään. Ja se taas ei ole ollenkaan terveellistä.

Vierailija
6/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen takia sä syöt jopa 2 isoa sulkaalevyä putkeen??!!

Mä olen hoikka, ollut aina, ja syön seuraavanlaisesti: aamupalalla kahvia ja 2 juustoleipää. Lounaalla ihan tavallista kotiruokaa "normaaliannos". Välipalaksi ehkä yksi hedelmä, tai sulkaapatukka, tai leipä, en kuitenkaan aina syö välipalaa. Päivälliseksi "normaaliannos" kotiruokaa. Iltapalaksi pari leipää, tai mäkkiruokaa, tai pitsaa, tai ihan vaan vaikka sipsiä ehkä muutama kourallinen/suklaata patukka tai jotain muuta herkkua. Näillä ruokailutottumuksilla en liho. Joskus harvoin saatan herkutella enemmänkin, mutta se on sitten pois muusta ruuasta, koska ihan mitä tahansa määriä en vain jaksa syödä.

Vierailija
7/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla en pysty syömään juuri mitään, ehkä omenan tai banaanin. Töissä juon kahvia maidolla. Lounaan syön töissä ja otan usein jälkiruuan, leipää en syö töissä. Iltapäivällä taas kahvia maidolla. Illalla syön kotona illallisen lasten kanssa. Kun lapset menneet nukkumaan, niin saatan ottaa vielä paahdetun ruisleivän juustolla, teetä ja pari palaa tummaa suklaata.

Vierailija
8/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin nuorena tuollainen "läpipasko". En käsittänyt, miten jotkut ihmiset olivat niin lihavia. Söin tuolloin todella säännöllisesti. Vasta myöhemmin työelämässä aloin mennä siihen, että vedin hirveät mättölounaat, sitten taas päivällisellä sama juttu ja iltapalaksi karkkia. Jätin aterioita väliin ja elin nälässä. Kilot tulivat kuin hiipien. Sanoisin näin, että lähes kaikki lihavat syövät ihan liikaa hiilihydraatteja ja muutenkin se tietämys ravinnosta on viturallaan.

Vierailija
9/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me jotka voidaan syödä ihan mitä haluamme lihomatta, haluamme raskaita ruokia vain kohtuudella.

Ruokatavat voivat myös vaikuttaa tähän haluamisen kohtuuteen. Esim. itse syön makeita vain ruoan jälkiruokana, jolloin ei tee mieli syödä mitään isoja määriä kun on vatsa jo täynnä, ei suklaatakaan. Muutama pala riittää ihan hyvin.