Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä tuntuu olla köyhä

Vierailija
18.09.2012 |

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/talta-tuntuu-olla-koyha

Paljon hyviäkin ajatuksia mutta pisti silmään kohta, jossa kirjoittaja kertoi köyhyyden takia välttävänsä ystävien kutsumista kylään koska "vieraat syövät kauhean paljon".

En tajua. Kyllä mun ystävät tulee ihan katsomaan mua eikä tyhjentämään mun ruokakaappia... Itekään en välttämättä kaipaa kyläilyillä kuin vesilasillista, ruokailukutsut on sitten asia erikseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonkinlainen, ehkä hölmökin ylpeys joka saa ajattelemaan noin. Ja oikeasti sitä haluaa tarjota jotain, mutta kun sitä rahaa ei ole:(

Vierailija
2/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa yksi keksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa yksi keksi?

Muutamalla eurollakin leipoo pakastimen täyteen pullaa.

Vierailija
4/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on helvetin rankkaa kun on kallis asunto alla mutta sitä ei voi tunnesyistä myydä. Tiedoksi: koti se on vuokrakotikin ja lapset

arvostavat varmasti hyvää elämää enemmän kuin sitä että asunto

on oma. Helvetin tyhmää ja vastuutonta toimintaa vanhemmilta! Tuohon pitäis jo lastensuojelun puuttua. Kirjoittaja jeesustelee kuinka tavara on menettänyt merkityksensä mutta omistusasunto pitää olla, juupa juu. Vittu mitä tyhjästä valittamista!

Vierailija
5/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska okeesti toi ihminen ei oo köyhä.hänellä on omaisuutta.ei vaan voi luopua siitä,mieluummin lapset kärsii.idiootti sanon minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän