Tältä tuntuu olla köyhä
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/talta-tuntuu-olla-koyha
Paljon hyviäkin ajatuksia mutta pisti silmään kohta, jossa kirjoittaja kertoi köyhyyden takia välttävänsä ystävien kutsumista kylään koska "vieraat syövät kauhean paljon".
En tajua. Kyllä mun ystävät tulee ihan katsomaan mua eikä tyhjentämään mun ruokakaappia... Itekään en välttämättä kaipaa kyläilyillä kuin vesilasillista, ruokailukutsut on sitten asia erikseen.
Kommentit (5)
Tai jopa yksi keksi?
Muutamalla eurollakin leipoo pakastimen täyteen pullaa.
Kyllä on helvetin rankkaa kun on kallis asunto alla mutta sitä ei voi tunnesyistä myydä. Tiedoksi: koti se on vuokrakotikin ja lapset
arvostavat varmasti hyvää elämää enemmän kuin sitä että asunto
on oma. Helvetin tyhmää ja vastuutonta toimintaa vanhemmilta! Tuohon pitäis jo lastensuojelun puuttua. Kirjoittaja jeesustelee kuinka tavara on menettänyt merkityksensä mutta omistusasunto pitää olla, juupa juu. Vittu mitä tyhjästä valittamista!
koska okeesti toi ihminen ei oo köyhä.hänellä on omaisuutta.ei vaan voi luopua siitä,mieluummin lapset kärsii.idiootti sanon minä.
Se on jonkinlainen, ehkä hölmökin ylpeys joka saa ajattelemaan noin. Ja oikeasti sitä haluaa tarjota jotain, mutta kun sitä rahaa ei ole:(