Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni perhe

Vierailija
18.09.2012 |

On aivan kamala. Poikaystäväni sisko ja äiti yrittävät tahallaan tuhota minun ja poikaystäväni välit. Kuulen vähän väliä hänen äidiltään, mitä hän mukamas kuulee minusta. Ja tasaisin väliajoin, he muistavat kyllä haukkua minut pystyyn ihan jokaisesta asiasta. He eivät vaan yksinkertaisesti voi sietää minua. En tiedä mitä teen, tekisi mieli vaan itkeä. Kaiken lisäksi poikaystäväni ei edes huomaa tätä kaikkea, hänen mielestään se kai on oikein..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haukkuvat sinut pystyyn ja poikaystävä ei huomaa?

Vierailija
2/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sanota, ettei hän huomaa vaan hän ei välitä. Sanoo vaan, että anna asian olla. Mutten pysty, koska asia vaan yksinkertaisesti painaa mieltäni. Ja heitä joudun sietämään kuitenkin melkein jokapäiväisessä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt olla heille mieliksi ja olla töpeksimättä. Mutta kun saavat vanhan valituksen aiheen puitua, on jo edessä seuraava. Itsetuntoni on saanut heidän takiaan aivan kauhean kolauksen. Masentaa, en jaksa sitä ainaista kritisointia. Ei ole edes ketään, jolle puhua tunteistaan tai olkapäätä jota vasten itkeä. Poikaystävä turhautuu tai suuttu jos hänen nähtensä itken. Enkä oiken kehtaakkaan itkeä, kuin yksin.

Vierailija
4/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt olla heille mieliksi ja olla töpeksimättä. Mutta kun saavat vanhan valituksen aiheen puitua, on jo edessä seuraava. Itsetuntoni on saanut heidän takiaan aivan kauhean kolauksen. Masentaa, en jaksa sitä ainaista kritisointia. Ei ole edes ketään, jolle puhua tunteistaan tai olkapäätä jota vasten itkeä. Poikaystävä turhautuu tai suuttu jos hänen nähtensä itken. Enkä oiken kehtaakkaan itkeä, kuin yksin.

Vierailija
5/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tukea sinua. Kuvittele, millainen tilanne on myöhemmin, jos se on jo nyt noin paha. Minusta sinun kannattaa jatkaa elämääsi eteenpäin. Kyllä tästä maailmasta aikuisia miehiä löytyy, jotka pitävät tyttöystävän puolia :). Jätä keskenkasvuiset kakarat kasvamaan !

Vierailija
6/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rakastan poikaystävääni. Onhan tätä jo koitettu kestää melkein 5 vuotta, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa puuduttaa tuo ainainen vittuilu yms..

Vierailija
7/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jatkaa elämääni, muttei taida olla enää juurikaan intoa. Olen tällä viikolla jo kuullut, kuinka kamala olen, ruma, lihava, haisen pahalla, en osaa tehdä mitään, olen laiska ja muutenkin hirveä. Tuntuu vaan aika kummalliselta, etten kuule noita asioita muualta. Ja kummastuttaa sekin, että he ihmittelevät vielä etten halua nähdä heitä. No en vittu tietänkään halua nähdä heitä, jos he minusta noin puhuvat.

Vierailija
8/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaa en ainakaan osaa ;)mutta siitä he eivät VIELÄ ole valittaneet..

Vierailija
9/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rakastan poikaystävääni. Onhan tätä jo koitettu kestää melkein 5 vuotta, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa puuduttaa tuo ainainen vittuilu yms..

ja ne joutuvat anopin ja kalyn hampaisiin. Olet viela niin nuori etta nyt on helpompi katkaista suhde, itkea itkut ja menna eteenpain.

Ajattele miten ihanaa on kun rinnalla on mies joka on aina puolellasi ja tukee sinua joka asiassa.

Oletko puhunut poikaystavan kanssa siita miten tama sinua loukkaa ja etta jaksamisesi on loppusuorilla? Voi herata.

Vierailija
10/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat itse aiheuttaa itsellesi huolta, masennusta ja häpeää. 21-vuotiaana ei todellakaan tarvitse pysyä kurjassa parisuhteessa. Eroon välinpitämättömästä poikaystävästä ja karmeasta suvustaan! Maailma on täynnä ikäisiäsi nuoria miehiä, ja osa heistä on oikeasti mukavia ja mukavasta perheestä. Opettele seisomaan omilla jaloillasi, nyt olet tainnut oppia tukeutumaan ihan liikaa poikaystävääsi _viiden_ vuoden aikana. Et ole itsenäistynyt, kuten olisi pitänyt.

Vierailija
11/13 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään kenenkään ei tarvitse kuunnella tuollaista vittuilua. Seuraavan kerran kun olet kylässä ja tuo alkaa, lähdet tyynesti pois ja kerrot, että et enää alistu heidän laskiämpärikseen. Voit vaikka kolme kertaa käydä vierailulla ja noudattaa tätä kaavaa. Jos kolmannellakin kerralla vielä vittuilu alkaa, kerrot että et tule enää kylään ennen kuin pyytävät anteeksi käytöstään.

Kerrot myös poikaystävällesi, että kodissasi sinun ei tarvitse sietää tällaista kohtelua, ettekä siksi kutsu/päästä näitä ihmisiä kylään ennen kuin ottavat vastuun törttöilystään. Jos heillä on teille avain, sen viet mennessäsi kun viimeisen kerran lähdet.

Joko laitat tuolle touhulle täyden pisteen, tai jos se ei onnistu, lähdet. Mutta harjoittele ennen lähtöäsi tuota puoliesi pitämistä jonkin aikaa; tuo porukka vaikuttaa oivallisilta harjoitusvastustajilta! Sitten seuraavassa parisuhteessa osaat jo paremmin olla alistumatta muiden kynnysmatoksi.

Itselleni sattui alistava kumppani perheineen kohdalle vasta 26-vuotiaana ja olin aivan hämmästynyt, että niinkin voi joku ihmisiä kohdella. Olen 10 vuotta tässä kärvistellyt, ja pärjään ihan ok:sti, mutta parempi olisi ollut opetella nämä keinot jo hieman nuoremmalla iällä.

Vierailija
12/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt neuvoisin, että JUOKSE .. JUOKSE KOVAA!!!!!!

Tämä ei tästä ajan kanssa muutu.

Olet vielä nuori ja on helppo lähteä. Sitten kun on naimisissa ja on lapsia, sitä ei niin vaan häivytä.Poikaystäväsi ei ikinä tule pitämään puoliasi. Mieti tarkkaan jaksatko tällaista loppuelämäsi.

Vierailija
13/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kuluessa ainakaan parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi