G: Mitä teillä päällä seksin aikana?
Jääkö esim. rintsikat joskus? vai ihan nakuna? vai yöpaita?
Kommentit (18)
ja joskus pyjamanlahje roikkuu toisessa jalassa huomamatta tunninkin. Yleensä muuten alastomana.
Aika usein villasukat ja joskus pyjamanlahje roikkuu toisessa jalassa huomamatta tunninkin. Yleensä muuten alastomana.
Viime aikoina seksiyöpaita tai alasti.
toisinaan on kyllä tosi kiihottavaa jättää pikkuhousut jalkaan
kans peitto ja rintaliivit aika monesti. En pidä kovin paljon rintojen koskettelusta. Tai voin olla ilman peittoa, jos on pimeää, mutta en kestä valoa.
joskus saattaa jäädä pikapanossa paita ja rintsikat, sukat
Joskus stringit..:D Hyvin harvoin muuta..
Oli pakko avata tämä ketju ja katsoa mitä ihmettä ihmiset pitävät päällään seksin aikana... :)
päällä saattoi olla ihan mitä vain, usein paljonkin vaatteita.
Nyt kun ollaan jo ihan toisiimme kyllästyneitä, ollaan alasti. Seksiä tapahtuu enää nukkumaanmenoaikaan.
Öisin oon pelkässä yömekossa ja yleensä se myös on päällä jos pannaan silloin. Ne kyl onki semmosia läpinäkyviä pitsihepeneitä.
Jos on päivällä pikapano, niin yleensä otan vaan sukkahousut ja alushousut pois. Miestä(ja mua) kiihottaa panna, kun on hame, tai mekko päällä ja vetelee takaapäin.
Ja joskus taas sit jää stringit jalkaan.
Joskus tarkoituksella stayupit ja korkkarit tai saappaat.(mul on erikseen seksikengät, joilla en ulkona kävele :P)
Aika harvoin oon ihan alasti.
jos ulkona esim. metässä niin sit vaan housuja alsa. Kotona alasti tai rinsikat joskus jää.
kun mua naurattaa.. Nuo välikausihaalarit..
t. ketjun aloittaja. Itse muuten tajusin, et meilläkin tai alkuaikoina jäädä enemmän päälle ja nyt on enemmän meininki et suihkun tai saunan jälkeen alasti
joko alasti tai sit semmonen pitsi"haalari" jossa alapään ja rintojen kohdalla aukot (mies tykkää kovasti tuosta haalarista ;)
joko alasti tai sit semmonen pitsi"haalari" jossa alapään ja rintojen kohdalla aukot (mies tykkää kovasti tuosta haalarista ;)
ja sukat jalassa. Minulla ei ole pahemmin rintoja joita kosketella tai esitellä, ja muutenkin viihdyn paremmin paita päällä. Välillä mies tosin haluaa minun olevan täysin nakuna.
Useampi kerta on tullut harrastettua seksiä sillai, että molemmilla on sukkahousut jalassa. Niihin sitten vaan repien reijät sopiville kohdille. Hauskaa vaihtelua.