Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, että olen 174 cm pitkä ja jos olen yhtään lihava olen heti "iso ihminen".

Vierailija
18.09.2012 |

Enkä halua ole "isokokoinen". Joten pakko pitää paino 65 kilon huitteilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa.

Vierailija
2/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaikka he oikeasti olisivatkin vähän ylipainoisia niin he näyttävät usein vain oikeataan ihan hyvällä tavalla isoilta, vahvoilta ja rotevilta, kun taas tämmöinen 165 cm ihminen näyttää heti valaanpötkylältä jos on 5 kiloakin liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olisin mielellään 5 cm lyhyempi. Vaikka pyöreämpikin, mutta en mikään tämmöinen pitkä, persjalkainen leveällä lantiolla. Ennemmin pyöreä ja tasapaksu, joka pystyy laittamaan kapeat farkut jalkaan ilman että näyttää jättiläissammakolta. Pinnallista tiedän, mutta en halua olla pitkä ja paksu! En halua olla mikään "iso tyttö". >:-(

Elän siis jatkuvalla laihdutuskuurilla.

ap

Noilla kiloilla olen silti iso ihminen... vituttaa.

Vierailija
4/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo adjektiivit pätee miehiin. Ei nainen halua olla vahva ja roteva!

ap

Koska vaikka he oikeasti olisivatkin vähän ylipainoisia niin he näyttävät usein vain oikeataan ihan hyvällä tavalla isoilta, vahvoilta ja rotevilta, kun taas tämmöinen 165 cm ihminen näyttää heti valaanpötkylältä jos on 5 kiloakin liikaa.

Vierailija
5/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olisin mielellään 5 cm lyhyempi. Vaikka pyöreämpikin, mutta en mikään tämmöinen pitkä, persjalkainen leveällä lantiolla. Ennemmin pyöreä ja tasapaksu, joka pystyy laittamaan kapeat farkut jalkaan ilman että näyttää jättiläissammakolta. Pinnallista tiedän, mutta en halua olla pitkä ja paksu! En halua olla mikään "iso tyttö". >:-( Elän siis jatkuvalla laihdutuskuurilla. ap

Noilla kiloilla olen silti iso ihminen... vituttaa.

ja ei, mulla ei ole ISOT luut, mutta leveät, eli en ole ikinä laihan näköinen, vaan iso, romuluinen...

Vierailija
6/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Olen 175 cm ja paino on oltava alle 60 kg. Olen kai kevytrakenteinen, koska jos paino nousee yli 60:n alan näyttämään pullealta. En siis tietysti miltään lihavalta, mutta ei vaan omaa silmää miellytä.

Vierailija
7/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua ole "isokokoinen". Joten pakko pitää paino 65 kilon huitteilla.

Olen saman pituinen kuin ap, itse en voi painaa yli 63kg tuntematta itseäni kauheeksi norsuksi. Lisäksi olen pienirintainen, leveäharteinen, kömpelö kompurajalka. Kaikki työkaverit ovat minua päätä lyhyempiä ja esim. tiimipäivien valokuvissa olen aina siellä takarivissä se hujoppi. Olen ainaisella laihdutuskuurilla jotta voin tuntea itseni naiselliseksi.

Olisin mielummin lyhyt ja pieni.

Vierailija
8/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja pyöreä nainen on yleensä naisellisen miellyttävän näköinen, toisin kuin iso "romilus".

Vierailija
9/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla, vaikka oon pari senttiä lyhyempi. Ärsyttäväähän se on, mutta ompa siinä silti motivaatiota pysyä hoikkana. Hoikkana olemisesta on kaikenlaista muutakin hyötyä (pysyy terveenä jne.).

Olen silti onneksi sirorakenteinen muuten, mut kyllä olis helpompaa olla lyhyempi. Mut sit toisaalta imartelee kun mallin tai missin näköiseksi kehutaan, tavallaan yhdistelmä pitkä ja hoikka on aika kivan näköinen. Miettikää esim. joitain uljaita venäläisnaisia.