Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana vk 19 ja syönnin jälkeen tulee huono olo, miksi?

Vierailija
18.09.2012 |

Noin tunti syömisen jälkeen alkaa pahoivointi. Hikoiluttaa ja kun nousen seisomaan niin oksettaa sekä tuntuu että henkeä ahdistaa. Tätä on jatkunut jonkin aikaa. Huonovointisuuttaa kestää sitten muutaman tunnin ja uusiutuu taas seuraavan ruokailun jälkeen. Olen syönyt 3h välein.

Verenpaine normaalisti melko alhainen mutta nyt raskauden aikana alapaine hieman noussut, pissassa ei ole ollut proteiinia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kyllä aika usein minusta

Vierailija
2/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vko 18 menossa ja pahoinvointi alkaa aamiaisen jälkeen noin tunti-puolitoista jälkeen. yleensä muu ei auta kun oikeasti oksentaminen. Lounas sama homma, illalla ruoka pysyy hyvin sisällä eikä pahoinvointia juurikaan ole. Välipaloiksi pyrin syömään hedelmiä, jugurttia jne.. Terkalta kyselin asiaa, eikä hän ollut asiasta huolissaan. Omat pissanäytteet ja verenpaineet ok. Tsempit sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausdiabetes - mulla täysin samat oireet ja loppuraskauden sitten pistinkin insuliinia.

Vierailija
4/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ruokailu 3h välein. Siitä tullut nyt tutkimuksia etä estäisi raskausdiabeteksen kehittymistä. Käsittääkseni kyllä muutenkin ihmisen pitäisi syödä usein.

Minulla myös illalla ei tule ruuasta pahoivointia. Sinulle myös voimia! Toivotaan että tilanteemme helpottuisi.

Vierailija
5/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kävit sokerirasituksessa ja oliko arvot ok?