Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllästynyt parisuhteeseen, saako rakkauden takaisin?

Vierailija
18.09.2012 |

Neuvokaa joku! Olen hiukan alle nelikymppinen mies ja melko tuoreessa liitossa pidemmän sinkkukauden jälkeen. meillä on ns. uusperhe ja nyt yhteinen lapsi tulossa marraskuussa. ongelmia suhteeseen alkoi ilmaantua, kun vaimo lapsineen muutti alkuvuodesta luokseni. nyt tuntuu, että on pelkkiä vaikeuksia ja riitaa. olen vihainen vaimolleni, koska hän on suhteen alkuaikana salannut minulta asioita entisestä elämästään ja suhteestaan mm. raha-asioista ym. asiat on kyllä kerrottu julki, mutta suuttumusta on vaikea saada loppumaan. jotenkin olen vaan niin kyllästynyt vaimooni ja yhteiseen elämään. kaikki ärsyttää, hän pyytelee anteeksi, liikaakin. välitän kyllä kovasti ja hän on minulle tärkeä, hän rakstaa minua paljon ja haluaa olla kanssani ja pelastaa meidän perheen. käymme pariterapiassa, mutta en tiedä löydänkö kadonnutta rakkaudentunnetta enää takaisin. jotenkin vaan haluan olla omissa oloissani, itsekseni, sinkkuuskin houkuttaa taas, mutta toisaalta ehkä tämä kyllästyminen kuuluu asiaan? eli miten saada rakkaus takaisin vai erotako? seksiä ja läheisyyttä meillä on kyllä, seksi on todella mahtavaa. vaimo haluaisi vielä enemmän läheisyyttä , mutta mitä enemmän hän tulee lähelle, sen enemmän minä haluan kauemmas. mitä teen? lapsikin tulossa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä mies järkeäsi! teille on tulossa lapsi. nyt omat tunteet sivuun ja keskity tulevaan lapseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän