Laitatko vessan oven lukkoon kun olet yksin kotona?
Kommentit (19)
En. Lisäksi meillä ei laiteta ovea kiinni asti silloin kun siellä ei ole ketään.
Siten näkee helposti, milloin veski on vapaa. Lisäksi aiheutetaan etenkin yöllä vessakäynnillä vähemmän kolinaa kun ei aluksi tarvitse avata ovea sisään päästäkseen, eikä pois lähtiessä laiteta ovea kiinni.
En laita usein vaikka kaikki olisi kotona. Meillä on miehen kanssa oma vessa ja lapsilla on oma. Mies kyllä tietää milloin olen vessassa. Lapset tosin joskus paukkaavat koputtamatta sisään, jos vaikka on jotain kysyttävää. Ei se kuitenkaan haittaa, hyvä hetki muistuttaa, että koputtaminen on kohteliasta :-)
enkä laita silloinkaan, kun perhe on kotona. Laitan ainoastaan silloin, kun meillä on vieraita, mutta osa kavereista menee kyllä siihen kategoriaan, että ovea ei tarvitse lukita!
en laita ovea edes kiinni, kun käyn vessassa, vaikka kaikki ovat kotona.
kiinni laitan ainoastaan jos on vieraita
En laita vaikka muut olisivat kotoakin.
Meillä vallitsee vessarauha.
Kun olen lasten kanssa kotona, vessan ovi on auki tai ainakin raollaan!
kiva kun mies tulee kurkkimaan raosta. oikeesti joskus tulee.
Paitsi yöksi laitan, jos muistan.
itse en laita ovea lukkoon jos olen yksin, joskus en laita edes kiinni. Jos siis tiedän, ettei kukaan ole tulossakaan kotiin.
Laitan oven lukkoon vain jos on vieraita. Miehen paikalla ollessa on täysin avoimet ovet molemmin puolin. Harvemmin sinne silti seuraksi änkeämme.
jos tiedän varmasti ettei kukaan tule avaimilla sisään :)
Jos en laita ovea lukkoon niin laitan sen vahingossa lukkoon kun lähden vessasta kun en muista että en ole lukinnut ovea.
Automaattisesti siis tulee lukittua ovi.
Johtuu siitä, että yleensä ulko-ovi on kuitenkin lukitsematta, ja sukulaisia saattaa tulla sisälle. Ei ne varmaan vessaan ekana paukkaa, mutta mistä sitä tietää jos ovat vaikka lenkillä ja tullut hätä...
laitan vain silloin lukkoon jos haluan istua rauhassa kauan vessassa, jos tiedn et lapset tulis muuten riekkumaan sinne. tai jos meillä on jotain (miespuolisia) vieraita...
Jos olen yksin kotona tai esim. yöllä kaikki nukkuvat, jätän oven ihan auki niin ei tarvitse laittaa valoja vessaan. Lukkoon laitan oven vaan jos on vieraita, tai jos haluan rauhassa pestä hampaat ym niin ettei taapero tule vessaan.
En yksin ollessa enkä silloinkaan, kun perheenjäsenet ovat kotona. Jos on vieraita tai lapsen kavereita kylässä, silloin laitan. :D