Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotto ja omistusasunto

Vierailija
17.09.2012 |

Olen tällä hetkellä hoitovapaalla, jäämässä uudelle äitiyslomalle marraskuussa.

Meillä on miehen kanssa yhteinen asuntolaina ja lapsia kolme. Mulle on kertynyt henkilökohtaista ulosottovelkaa noin 8000 euroa, enempää ei tietääkseni ole tulossa. Miehellä ei ole uo-velkoja.

Kertokaahan vastaavassa tilanteessa olleet, kuinka olette selvinneet? En haluaisi että perheen asuntoa ruvetaan realisoimaan noin (suhteellisen) pienen ulosottovelan takia. Onko kokemuksia esim siitä, että olette voineet sopia maksuohjelmasta uo:n kanssa ja minkälaisia (vapaaehtosia) eriä olette maksaneet?

Asiallisia vastauksia kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt sopimaan järjellisetä maksuaikataulusta ja pysymään siinä.

Mun mieltä se on todella valitettavaa, sillä miksi ihmeessä ihminen, jolla on työpaikka, ei mene töihin maksaakseen laskujaan, vaan jättää ne muiden tappioksi? Sä kulutat rahaa, jota sulla ei ole ja kun sä et maksa, se tulee keirtotietä meidän kunnon ihmisten maksettavaksi. Jos ei mee töihin, pitää kuluttaa vähemmän. Jos haluaa kuluttaa enemmän, pitää mennä töihin ja ansaita rahaa, jota voi kuluttaa.

Vierailija
2/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt sopimaan järjellisetä maksuaikataulusta ja pysymään siinä.

Mun mieltä se on todella valitettavaa, sillä miksi ihmeessä ihminen, jolla on työpaikka, ei mene töihin maksaakseen laskujaan, vaan jättää ne muiden tappioksi? Sä kulutat rahaa, jota sulla ei ole ja kun sä et maksa, se tulee keirtotietä meidän kunnon ihmisten maksettavaksi. Jos ei mee töihin, pitää kuluttaa vähemmän. Jos haluaa kuluttaa enemmän, pitää mennä töihin ja ansaita rahaa, jota voi kuluttaa.

että 8 tonnin ulosottovelan takia pitäisi perheen koti realisoida??? Kyllä pitää olla päässä vikaa ja paljon kateutta....

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä, ulosottomiehen kanssa pystyy sopimaan summista.

Ja kakkoselle, ap sentään aikoo maksaa nuo ulosottovelat (korkojen) kera joten älä siinä vingu.

Vierailija
4/4 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä, ulosottomiehen kanssa pystyy sopimaan summista.

Ja kakkoselle, ap sentään aikoo maksaa nuo ulosottovelat (korkojen) kera joten älä siinä vingu.

Siis pystyy sopimaan maksusuunnitelman. Tämän tästä saa kun tekee kahta asiaa yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi