Onko susta ok, että lapsella on viisi eri isäehdokasta?
Kommentit (4)
oli mullakin se tilanne kun olin tiistaina jarin kanssa ja keskiviikkona teemun kanssa ja torstaina peten kanssa ja perjantaina samun kanssa ja lauantaina taas jarin kanssa ja sunnuntaina eetun kanssa ja maanantaina heikin kanssa ja tiistaina nicon kanssa. ja tulin raskaaksi. katselin panokalenteristani että kuka voisi olla isä mutta en ollut varma. ajattelin että kerron kaikille että saattais olla isä. mutta sitten tuli keskenmeno :(((((((
Mutta noin muuten.. kukin tyylillään. Aika huoletonta elämäähän sellainen ihminen toki viettää, joka harrastaa suojaamatonta tai melko suojaamatonta seksiä viiden eri miehen kanssa, sanotaanko nyt vaikka että kuukauden sisällä.
Voihan siinä olla sellainen vaihtoehto, että nainen on elänyt vilkasta sinkkuelämää ja käyttänyt jokaisen viiden miehen kanssa kondomia. Kukaan miehistä ei ole sanonut, että kondomi olisi hajonnut, mutta nainen kuitenkin huomaa olevansa raskaana. Sittenhän niitä ehdokkaita voisi olla viisi.
Rehellisesti mua kyllä kummastuttaa, että erään emännän lapsella on ollut kolme isäehdokasta, mutta lopulta kukaan heistä ei ollut isä, vaan isän henkilöllisyys jäi epäselväksi.
Itseäni en ikinä moiseen tilanteeseen hankkisi, muiden touhut mulle ihan sama.