Missä vaatteissa olet viettänyt sunnuntain? Päivän asu
Mulla on valkoinen pitkähihainen vero Modan trikoopaita (ne on aika hyvää ja kestävää kangasta) ja Finlaysonin alushousut. Ja nyt vielä villasukat, kun avasin ikkunan ja tuuletan. Iloiset raidalliset äidin kutomat.
Kommentit (10)
Nyt illalla päällä on verkkarit ja trikoopaita, joissa varmaan menen nukkumaankin.
Kulahtaneet collegehousut,hm:n t-paita ja järkky Disco ensemble-huppari
Näissä on tullut mentyä koko päivä, en oo ulkona käynyt.
löysät levikset, valkoinen pitkähihainen trikoopaita, sen päällä lyhythihainen t-paita jossa pääkallon kuva.
Näin Stockmannin herkusta nuoren miehen kalsareissa ostoksilla. Minä sentään olen pysynyt sisätiloissa.
Suihkun jälkeen pitkähihainen trikoopaita, farkut ja sukat.
Klo 15 eteenpäin se trikoopaita, sukat ja vanhat collegehousut.
Vielä ehtii yöpaidaksi asu muuttua ennen vuorokauden vaihtumista :)
eli alusvaatteet, sukkikset, sukat, suorat housut, pitkä hihaton toppi, pitkähihainen toppi ja neule, ulkovaatteina huivi, sormikkaat ja takki. Ja äsken lainasin lapsen Heseltä saatua Niko lentäjän poika -pipoa kun käytiin pyöräilemässä enkä löytänyt omaa pipoa mistään :))
Saman tyylinen asu kuin melkeinpä joka päivä, eli siistit mutta mukavat farkut ja neulepaita. Ulkona käytiin perheen kanssa kävelyllä kaupungilla syyssäässä, ja silloin päälle musta trenssi ja gore-tex nilkkurit. Että näin :)
yöpaita, legginsit ja villasukat.
Nyt kävin saunassa niin vaihdoin puhtaan yöpaidan.
Ulkoiluasussa ja kylpytakissa
En pidä housuja ikinä muuten, kuin ulkoillessa.