Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käyttää siteitä joka päivä

Vierailija
17.09.2012 |

eräs tuttu nuori nainen käyttää jatkuvasti siteitä, valkovuodon takia. Onko se terveellistä, kun olen käsittänyt, että pikkuhousunsuojiakaan ei kannattaisi käyttää jatkuvasti?

Tuleeko joiltain tosiaan jatkuvasti ja paljon valkovuotoa? Hän ei ole ollut sukupuliyhteydessä, ettei pitäisi olla mikään tauti kyseessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva siteiden käyttö on saanut alapään sekaisin.

Vierailija
2/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa ainakin tulee koko ajan vuotoa, niin on pakko pitää pikkuhousunsuojaa, ettei valu reisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla kuin kotona.

Tai no, välillä menee pidempi aika kun en muista ostaa.

Haisevaa valkovuotoa tulee kyllä, vaikka pesen.

Liekö sitten joku tulehdus kun joudun käyttämään..Välillä kuusta tulee enemmän, välillä vähemmän valkovuotoa, mutta ilman pikkuhousun suojaa olisi epämukavaa ja alushousuja saisi vaihdella johon ei ole mahdollisuutta, myös haju käy ainakin omaan nenääni kurjasti.

Vierailija
4/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nestemäsitä maitohappobakteeria, joka annostellaan emättimeen. Myydään apteekissa ilman reseptiä.

Vierailija
5/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhaat pikkari aamulla päälle, ei se valkovuoto mene alkkareiden läpi, vaikka sitä tulisikin, koska se on sellaista kiinteämpää tavaraa.

Jos vuotoa tulee paljon, alapää kutisee tai haisee, kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
6/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nestemäsitä maitohappobakteeria, joka annostellaan emättimeen. Myydään apteekissa ilman reseptiä.

Aina on ollut näin, teinistä asti.

Mutta ei kai toi vaarallista olis "turhaankaan" otettuna. Taidan kokeilla, kiitos vinkistä! :)

Vierailija
7/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun joskus käyttämään. Varsinkin jos ei tule käytyä suihkussa heti yhdynnän jälkeen. Paha haju jää, vaikka ei ole sp-tautia tai hiivatulehdusta. Lactalilla alapään saa hajuttomaksi, jos on taipumusta esim. menkkojen jälkeisiin tuoksahteluihin.

Vierailija
8/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska uskon syyn olevan juuri bakteeristossa, en tulehdukseen.

Vierailija
9/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun joskus käyttämään. Varsinkin jos ei tule käytyä suihkussa heti yhdynnän jälkeen. Paha haju jää, vaikka ei ole sp-tautia tai hiivatulehdusta. Lactalilla alapään saa hajuttomaksi, jos on taipumusta esim. menkkojen jälkeisiin tuoksahteluihin.

oikeasti hajuihin hyvin? Sitten tuote olisi passeli minulle..En ole uskonut mainoksiin ja voidemainen on mukavampi kuin jokin puikko jonka vuoksi en ole kokeillut joitakin tuotteita.

- "Kalan" hajusta kärsivä -

Vierailija
10/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä. Katso millainen ohje pakkauksessa on. Kannattaa oikeastaan laittaa yöksi, ettei valu pois. On niin nestemäistä. Vältä liian usein saippualla pesemistä, että se hoitotulos pysyykin. (Lactal)

Vierailija
11/17 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käyttämään joka päivä suojaa. Ennen lapsia ei tätä ongelma ollut mutta kun sain lapset niin vuotoa on vaan sen verran enemmän että housut kastuisivat jos en käyttäisi mitään suojaa. Mitään vikaa ei alapäästäni kuitenkaan ole löytynyt.

Vierailija
12/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhaat pikkari aamulla päälle, ei se valkovuoto mene alkkareiden läpi, vaikka sitä tulisikin, koska se on sellaista kiinteämpää tavaraa.

Jos vuotoa tulee paljon, alapää kutisee tai haisee, kannattaa mennä lääkäriin.

Mullapas menee pikkareiden läpi valkovuoto. Ja oon käyny lääkärissä, löydettiin hiiva annettiin lääkkeet ja ei oo hävinnyt:( jatkotutkimuksiin mahd pian gynelle, terveyskeskuslääkäreihin en enään luota.

Vierailija
13/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän suorastaan aiheuttaa hiivaa. Jos valkovuoto on runsasta ja haisee, on sinulla hiivatulehdus tai jokin muu ongelma, joka pitäisi hoitaa.

Vierailija
14/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pientä virtsankarkailua joten käytän lähes aina pikkuhousunsuojia. viikonloppuisin kotona olen joskus ilman. lirahdukset johtuvat huonoista lihaksista ja ylipainosta, mutta toivon pääseväni siitä eroon treenillä ja laihtumisella.

Vierailija
15/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun käyttämään inkontinenssisuojia jatkuvasti :( Olen kyllä yrittänyt tehdä sitä jumppaa jne, mut ei se alapää tästä enää parane. Ja ne suojat tosiaan kutittaa, ärsyttää, hautoo, on ihan vihonviimestä kärsiä tällaisesta :(

Vierailija
16/17 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo vaan on varmempi niin eikä tarvitse vaihtaa pikkareita kuin joka toinen päivä. Mulla alapää ei ole koskaan tästä mitenkään ärtynyt, kunhan kyseessä on päiväside eikä mikään pieni pikkuhousunsuoja.

Vierailija
17/17 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos valkovuotoa ei tule paljoa tulee ehkä nesteenä mutta ei haise, pikkuhousuissa näkyy valkoista. Onko se sitten ollenkaan valkovuotoa vai jotain likaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan