****SUURPERHEIDEN JOULU****
Millaisia joululahjoja teidän perheissänne suositaan?
Ovatko lahjat monelle lapselle yhteisiä vai kaikki omia?
Millaisia summia maksatte lahjoista?
Montako lahjaa teillä lapset saavat?
Itse vastaisin noihin näin:
Lahjojen pitäisi olla kestäviä, ei mitään rihkamaa kun ei ne kestä (ainakaan meillä).
Osa on yhteisiä, esim. videoita ja pelejä.
Eipä tuota tunnu ainakaan alle kymmenellä eurolla enää saavan oikein minkäänlaista järkevää lahjaa. Taitavat pääsääntöisesti maksaa sen 20-30¿ kpl. Kummilapsille ostetaan mielellään alle 25¿ lahja.
Meillä lapset saavat meiltä vanhemmilta 3-5 lahjaa. Pari sellaista " kunnon" lahjaa ja sitten vähän hömppääkin.
Samalla kysyisin lahjavinkkejä 10v tytölle sekä 6v pojalle???
Kommentit (5)
sellasii geomac-palikoita, huippuja
Me ostetaan lahjoiksi yleensä sellaista mitä kukin tarvitsee. Kestävää ja sellaista mitä on jo ennestään (esim. duploja- brion puisen rautatien osia). Kaikille on yleensä yksi isompi lahja (lelu tai urheilu/harrastus välineitä) ja sitten jotain vaatetta ja yhteiseksi joku peli.Vierailija:
Millaisia joululahjoja teidän perheissänne suositaan?
Ovatko lahjat monelle lapselle yhteisiä vai kaikki omia?
Millaisia summia maksatte lahjoista?
Montako lahjaa teillä lapset saavat?Itse vastaisin noihin näin:
Lahjojen pitäisi olla kestäviä, ei mitään rihkamaa kun ei ne kestä (ainakaan meillä).
Osa on yhteisiä, esim. videoita ja pelejä.
Eipä tuota tunnu ainakaan alle kymmenellä eurolla enää saavan oikein minkäänlaista järkevää lahjaa. Taitavat pääsääntöisesti maksaa sen 20-30¿ kpl. Kummilapsille ostetaan mielellään alle 25¿ lahja.
Meillä lapset saavat meiltä vanhemmilta 3-5 lahjaa. Pari sellaista " kunnon" lahjaa ja sitten vähän hömppääkin.
saako kysyä vielä että minkä kokoisen perheen määrittelet " suurperheeks" ?
3-5 lahjaa per lapsi?? Mä luulin et yks riittäis! Taidan olla pihi.