Lue keskustelun säännöt.
Miten Nokia E7:lla voi lähettää soittoääniä bluetooothina ???
17.09.2012 |
en löydä ko. mahdollisuutta. Entisessä puhelimessa soittoäänen kohdalla oli vaihtoehto lähetä bluetooth. Nyt ei ole
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla