Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksuaalisuuden uudelleen herättäminen. VINKKEJÄ!

Vierailija
16.09.2012 |

eli tilanne on tämä: minulla on 3kk ikäinen vauva. erosimme lapsen isän kanssa jo varhain odotusaikana ja olen nyt löytänyt uuden mies ehdokkaan...ongelmana on että seksi ei kiinnosta pätkääkään ja harva suhde nyt ilman seksiä lähtee rullaamaan! mies on jo muutamaan kertaan kysynyt että eikö hän herätä minussa mitään haluja ja on asiasta melko huonona..apuja kaipaisin tähän ongelmaan, miten saan haluni palaamaan?? kiitos jo valmiiksi vastauksista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi aiheuttaa haluttomuutta. Muuten kuulostaa kyllä siltä, ettet todellakaan ole ihastunut. Kai nyt aina haluaa uutta kumppania...

Vierailija
2/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä, niin luonto on sen hoitanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aiheuttavat usein haluttomuutta.

Vierailija
4/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aiheuttavat usein haluttomuutta.

Vierailija
5/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva vielä noin pieni! Siis sähän olet 24/7 vielä todella kiinni vauvassa ja sen hoidossa imetyksineen, ja yövalvomisineen. Selitä miesystävällesi, että koska synnytyksestä on vielä niin vähän aikaa, ja hormoonit vielä aika äitivaiheessa, niin seksihalut siksi nyt sulla pienemmät, ja että jatkuva yöherääminenkin vie haluja pois. Jos mies kypsä, ymmärtää kyllä.

Ja voisithan sinä aloittaa varovasti sitä seksuaalisuutta herättelemään, ja voihan sitä toiselle tehdä hyvää, vaikka itse ei perustaisikaan esim. yhdynnästä ollenkaan. Kokeile vaikka ensin pettinkiä miehen kanssa, anna sille hyvä hoito ensin käsin ja suulla... Miksi nykypäivänä pitää heti aloittaa se seksi niin suoraviivaisesti? Aloittakaa ensin ihan toisen hyväilyillä ja suukotteluilla, ja läheisyyden hakemisella. Kerro, että olet ollut nyt vähän jäissä, koska tosiaan vauva just vasta syntynyt, ja alkakaa ensin sellaisella viattomalla teinimeiningillä! Alat sinäkin herätä, kun mies hieroo selkääsi, ja suukottelee ja hyväilee ilman kiirettä ja painetta yhdynnästä.

Vierailija
6/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaista mistä itse tykkäät eli ei mitään ylilyöntejä :) niillä mä sain haluni takasin. Tosin myös sopivan kumppanin löytyminen, ihanat suudelmat ja kosketukset ja halut palasivat.

Vierailija
7/7 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsuorasti haluttomuuden paransi liikunta, etenkin tanssiminen... jotenkin lähti endorfiinit liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi