Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänään törkypäivä :)

Vierailija
16.09.2012 |

Oon käynyt suihkussa viimeksi perjantaiaamuna enkä ole sen jälkeen myöskään vaihtanut puhtaita alkkareita. "Vähän" on likainen olo, tukkakin ihan hirveä, sillä normaalisti pesen sen joka päivä. Nyt kuitenkin laiskottaa ja ollaan menossa perheen kanssa alkuillasta uimaan, joten en jaksa peseytyä ennen sitä.

Hiuksista kyllä tulee aivan ihanan puhtaat ja ilmavat kun ne pesee kunnon likaantumisen jälkeen! Vein tyynyt ja täkit tuulettumaan ja illalla sitten puhtaisiin lakanoihin nukkumaan :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusikin lähteä lasten kanssa potkimaan palloa ja juoksemaan ja hyppäämään pituutta/korkeutta urheilukentälle, joten mä pääsin yksin uimaan. Kunnon uintitreeni ja loikoilua sekä porealtaassa että saunassa. Kuorintaa, puunausta ja tukan tehopesu. Raspasin vielä jalatkin kotiin päästyäni ja voitelin koko kropan.

Nyt tekisi jo mieli mennä sänkyyn puhtaisiin lakanoihin lukemaan kirjaa. Onneksi lapset on jo koululaisia, joten iltapuuhissa ei tarvita minua :)

Vierailija
2/3 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet olen kyllä vaihtanut ja käynyt pikasuihkussa, mutta hiuksia en ole pessyt torstai-illan jälkeen. On aika likaiset nyt... Koko päivä on tarkoitus olla kotona, joten ei haittaa. Illalla saunaan ja puhtaana uutta viikkoa aloittamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin töistä kotiin ja aloin ajattelemaan kuinka likainen oikeasti olen. Yksin siinä autossa haistelin, että haisee ainakin hiki, tupakka, eläimenpaska, alkkarit on perjantai-illalta kun en ole ehtinyt pyykkiä pesemään. Hiukset on kuin margariinilla sivelty.

Illalla kunnon kuuraus ja kuorinta, kyllä tästä vielä hyvä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi