Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntilanne etc sosiaaliset syyt ovat ala-arvoinen syy aborttiin

Vierailija
16.09.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen pohdiskelu on kuitenkin eri asia kuin asioiden eläminen. Elämä on usein monimutkaisempaa ja monitahoisempaa kuin teoriassa.

Itse en ole aborttia tehnyt, enkä edes joutunut tilanteeseen , jossa sitä olisin joutunut harkitsemaan. Pystyn kuitenkin helposti nimeämään elämästäni aikoja jolloin raskaus/vauva olisi tehnyt elämästä todella vaikeaa vuosikausiki, ellei jopa pysyvästi. En usko että olisin aborttia valinnut tuolloinkaan, mutta tunnistan myös sen että on hurskastelua tuomita muiden tekemiä valintoja, kun ei tilanteeseen ole itse joutunut.

Aborttia on vaikea valinta vaikeassa tilanteessa.

Sitten valtion ei pidä maksaa aborttia. Jokainen maksakoot sen itse. Eikä lääkäreitä saa siihen pakottaa. Myös lääkärin vaitiolovelvollisuus pitää kumota tuossa tapauksessa. Miehille pitää saada myös oikeus kieltäytyä lapsesta jos he eivät sitä halua. Eikä heidän silloin pidä mitään maksaa. Tälläisessä tapauksessa ei pitäisi myöskään olla oikeus äitiyslomiin tai mihinkään tukiin.

Tekemällä abortin nainen tappaa lapsen ja vie mieheltä lapsen. Sen vielä maksaa valtio.

Vierailija
2/12 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta suomalaisia naisia. Ensin parutaan miten kauheaa musliminaisilla on kun ei ole oikeuksia ja sitten samaan hengenvetoon kiljutaan miten suomalaisten naisten oikeuksia pitäisi rajoittaa. Se solumöykky kohdussa EI OLE IHMINEN SEN ENEMPÄÄ KUIN MUNASOLU TAI SIITTIÖ siinä vaiheessa kun se Suomen lakien mukaan saadaan abortoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on henkilökohtainen asia ja valinta. Sen syyt eivät kuulu kellekään.

Vierailija
4/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta puolelta kuulee miten ihmisten ei pitäisi saada lapsia ennen kun on koulutus, raha yms. asiat reilassa.

Vierailija
5/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tein silti keskeytyksen, kun ehkäisy petti ja minusta olisi tullut 3:n yh, sossun luukulle.

Kadun koko asiaa hirveästi, mutta tilanne olisi ollut kamala minulle ja lapsille.

Vierailija
6/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen pohdiskelu on kuitenkin eri asia kuin asioiden eläminen. Elämä on usein monimutkaisempaa ja monitahoisempaa kuin teoriassa.

Itse en ole aborttia tehnyt, enkä edes joutunut tilanteeseen , jossa sitä olisin joutunut harkitsemaan. Pystyn kuitenkin helposti nimeämään elämästäni aikoja jolloin raskaus/vauva olisi tehnyt elämästä todella vaikeaa vuosikausiki, ellei jopa pysyvästi. En usko että olisin aborttia valinnut tuolloinkaan, mutta tunnistan myös sen että on hurskastelua tuomita muiden tekemiä valintoja, kun ei tilanteeseen ole itse joutunut.

Aborttia on vaikea valinta vaikeassa tilanteessa.

Vierailija
7/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa jossa moni muu olisi varmasti tehnyt. Aloin odottaa 4 lasta ja olin kolmen lapsen yh.

SILTI se on mun mielestä jokaisen oma asia.

Vierailija
8/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voivat vaikuttaa siihen, tuleeko meille jatkossa uusia Eerikoita = jos aborttia ei saa, äiti ns. ajetaan nurkkaan ja silloin tulee rumaa jälkeä, jos äidillä onkin vaikka mielenterveysongelma ja/tai jaksamisongelma.

Vierailija
9/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyväksyttävä syy on ettei halua lasta, ei halua olla raskaana, synnyttää, kasvattaa jne.

Vierailija
10/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla myös rakkautta kun keskeyttää. Ks. Eerika-perustelu.

Vierailija
11/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse toista ennen kuin olet kulkenut hänen mokkasiineissaan.

Vierailija
12/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan juuri nyt pysty huolehtimaan lapsesta. Syyni ovat opinnot kesken, asumme vuokralla, tukiverkosto nollissa, ryyppäilen vielä mielelläni.

Katsotaan ehkä sitten joskus vuosikymmenien päästä 35-45v olis aika hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan