Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko FB:n puuttumisen takana joskus mustasukkaisuus?

Vierailija
16.09.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja inun miestäni kiukuttaa kun töissä tiedetään milloin on juhlittu ja milloin ei. Toisin sanoen jouduin laittamaan päivitysestot herran kollegoille, jotta kotirauha säilyy..

Vierailija
2/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja inun miestäni kiukuttaa kun töissä tiedetään milloin on juhlittu ja milloin ei. Toisin sanoen jouduin laittamaan päivitysestot herran kollegoille, jotta kotirauha säilyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaista tarvetta levitellä asioitani siellä. Ikää tosin 40+, en tiedä, kuinka paljon ikäisiä siellä on prosentuaalisesti.

Vierailija
4/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden parin, joista nainen oli niin sairaalloisen mustasukkainen miehensä naispuolisista FB-kavereista, että he sulkivat kummatkin omat profiilinsa ja perustivat yhteisen!

Tiedän myös monia pareja, joilla vain toisella on profiili, ja hyvin tuntuu toimivan.

Ei ole minkäänlaista tarvetta levitellä asioitani siellä. Ikää tosin 40+, en tiedä, kuinka paljon ikäisiä siellä on prosentuaalisesti.

Minäkään en levittele asioitani siellä. En päivitä statustani, enkä lisäile valokuvia. Luen muiden päivityksiä, katselen heidän valokuviaan, kommentoin ja lähetän viestejä kavereille yksityisviestien kautta. Olen tälalinen hiljainen stalkkaaja :) Tuntuu, että siellä on kaltaisiani aika paljonkin.

Vierailija
5/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei osaa käyttää tietokoneita. Tai osaa juuri ja juuri surffailla mutta siihen se jääkin. Muutenkin on niin aktiivinen normi elämässä, ettei jaksa hengailla facebookissa.

Tilanne meni siihen, että mä jouduin vastailemaan sen kaveripyyntöihin ja availemaan sille sen omia viestejä. Tyyliin: "Hei xxx kirjottaa sulle, että blaa blaa blaa, haluatko vastata?"

En jaksanut olla viestinvälittäjänä ja sanoin, että jos haluaa pitää FB profiilin, niin ylläpitäkööt sitä itse. Mä en ole mikään sihteeri.

Käski sitten sulkea koko paskan.