Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa, rv 9 ja vatsaan sattuu ja pyörryttää

Vierailija
28.11.2005 |

koko päivä on juilinut vähän mahaa ja aika paljon alaselkää menkkamaisesti. Nyt yhtäkkiä alkoi pyörryttää. Tai sain kai pienen paniikkikohtauksen (paniikkihäiriö) mutta mietin liittyykö tämä pyörrytys yhteen vatsa-ja selkäkivun kanssa, että meinaako tämä keskenmenoa? :(

Nyt on sumuinen olo, niin kuin kohtauksen jälkeen aina, mutta pelkään että pyörryn tai että alkaa kamalat vatsakrampit (keskenmeno)tai että tämä on kohdunulkoinen raskaus tai jotain :(

Mies tulee puolen tunnin kuluttua töistä ja soitin jo sillekin, että jos meinaan oikeasti pyörtyä niin soitan hänelle ja jos ei täältä kuulu mitään (=olen pyörtynyt?) niin soittaa ambulanssin. Olen meinaan täällä kahden pienen lapseni kanssa nyt.

Anteeksi tämä oli sekava viesti mutta olen nyt tosi peloissani.

Voikohan nämä kivut olla normaaleja raskauteen liittyviä? Siis lähinnä alaselkään sattuu menkkamaisesti ja vähän mahaankin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat katsoa ultralla ettei kyseessä ole esim kohdun ulkoinen raskaus.

Vierailija
2/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa lähinnä kohdun kasvukivuilta. Et oo varmaan syönyt kunnolla ja sitten paniikkihäiriö saa pahan olon ja pyörrytyksen aikaan.

Kohdunulkoinen ei yleensä ole menkkamaista kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa et sulla on jonkinlainen paniikkihäiriö.Siinä rupeaa myös pyörryttämään.Koita syödä ja juoda jotain ja yritä rentoutua.Ei aina kannata elämässä ajatella ensimmäiseksi sitä pahinta vaihtoehtoa.....