Tekisitkö näin?
Lapset 4-12v. Miehellä iltameno josta kotiutuu n 23.30-24. Mua pyydettiin yhteen konserttiin johon pitäisi lähteä kotoa n klo 22. Jättäisitkö lapset keskenään tuoksi ajaksi? Ihan hassua pohtia tällaista kun päivällä ovat olleet keskenään pari tuntiakin mutta jotenkin yö tuntuu erilaiselta... Isommille lapsille tämä olisi ok, kun kysyin.
Kommentit (7)
Sitten kun 4 v. on vanhempi, niin sitten. Itse olin jo 9-vuotiaana pienempien vahtina yön vanhempien mennessä itse. Oli pelottavaa.
Niitä menoja tulee varmasti lisää, kumpi on sinulle tärkeämpi: lapset vai meno?
Sitten kun 4 v. on vanhempi, niin sitten. Itse olin jo 9-vuotiaana pienempien vahtina yön vanhempien mennessä itse. Oli pelottavaa.
koko yön menosta, vaan parista tunnista.
ap
mutta mainitsin vain oman lapsuuteni kokemukset.
koko yön menosta, vaan parista tunnista.
ap
Pari tuntia on hyvin pitkä aika illalla/yöllä. Päivällä vanhemmat saa helpommin kiinni, yön riennoissa ei.
4 v. on ihan liian pieni. En jätä edes omaani vaikka isosisko on jo 14 v. - päivälläkään.
Ihan liikaa vastuuta 12-vuotiaalle.
Ihan liikaa vastuuta 12-vuotiaalle.
Millä tavalla siinä olisi enemmän vastuuta yöllä kuin päivällä? Meillä siis lapset ovat keskenään päivällä kauppareissujen ajan jne.
ap
Montako niitä lapsia on? Olisko sen pienimmän saanut jonnekin yökylään?
En mä uskalla jättää yöllä edes 6v. ikäistä puoleksi tunniksi isoveljen kanssa, vaikka päivällä toki jätttäisin.
ehkä sitten jos isoin olisi joku 16-vuotias.