Löysin ihanan vaatepaketin huutiksesta (linkki)
http://www.huuto.net/kohteet/siisteja-vaatteita-110-cm/235516351
Mitäs mieltä ootte? Aika edullinen, vai mitä? itse ainakin aion huutaa.
Kommentit (13)
Eihän tuosta tule kuin 3 euroa per vaate!! Olen varma, että tulee muitakin huutajia minun lisäksi. ap
että mainostat täällä omaa myyntiäsi, huutonet bannaa sut. Sitä paitsi henkkamaukalta saa alessa noita paitoja uutena noin 3-5 e kipale. Kuka maksaa noin paljon käytetystä?! ja vielä postarit päälle.
jos on tehnyt löydön - itse olisin hipihiljaa ettei tule muita huutajia. Eli omaa myyntiään mainostaa.
2
On muuten oikeasti rumia ja kulahtaneita vaatteita, en ottais vaikka ilmaiseksi saisin.
Yksinpä saatkin varmaan huutaa.
en ottaisi tuota "haaltunutta" paitaa vaikka maksettaisi. Tahraisia shortseja on myös ihan omasta takaaa... Siisteistä vaatteista voisin maksaa 2-3€/kpl.
Mut mua siis jaksaa vaan huvittaa nämä omien vaatepakettiensa ja asuntojensa (etuovi) jne. mainostajat. "Muka" ihaillaan toisen myyjän tuotetta mutta mikäpä parempaa mainosta...
Todellakaan. Mulla noin hienoja vaatteita edes ole. Suosikkini on tuo viimeinen paita. Upea!
NIIIIIIn aion huutaa sun kaa kilipaa. Ihan helmiä!! Ja noin halavalla!
Hyviä uutiset ensin eli sä AP olet huono valehtelija joka tekee susta ihanan ihmisen ja huonot uutiset on ne ettei tossa sun paketissa ole mitään erikoista ja aika kalliskin.
Löytyihän meitä muitakin!! Kiitti. Kivempi se on kun on kavereita, niin ei tartte yksin huudella. P.S Ajattelin laittaa korotusautomaattiin 100 euroa. Toivottavasti se riittäis! ap
...noi paidat näyttää musta ihan venähtäneiltä ja kulahtaneilta? Itse yritin kirpparipöydällä syksyllä myydä lasteni merkkivaatteita Esprit, Benetton, Gap ym. 0,50e-2e kpl ja totesin, että ihmisillä taitaa nykyään olla niin hyvin asiat, ettei kirpparitavara kelpaa, UFFin laatikkoon menee vastaisuudessa. Vai onko se niin, että sossu maksaa uudet lastenvaatteet, joten turha vähiä rahojaan on kirpparille uhrata, kun niillä voi ostaa olutta ja tupakkaa.
Minusta tuo ei edes ole kiva eikä edullinen.