naiset auttakaa,ymmärrättekö vaimoani?
Vaimoni itke joka päivä itsekseen,kun tuntee olonsa niin rumaksi ja epävetäväksi.Todellisuudessa on sellainen kaunotar,että miehen kuin miehen päät kääntyvät kaduilla,ei vain itse ymmärrä sitä.Aina kun yritän ehdottaa seksiä hänelle,hän torjuu ja sanoo,etten saa koskea häneen.kun sitten luovutan,hän alkaa haukkumaan ja kiukuttelee monta päivää.kun yritän kysyä,että mikä on,sanoo,etten halua häntä ja pidän häntä rumana.?????että mitä.haluaisi kuulemma itse seksiä joka päivä,tai siis minun ymmärtääkseni haluaa,että häntä halutaan joka päivä ja loukkaantuu sitten,jos en joka päivä olekaan ehdottanut seksiä.Mikä häntä vaivaa,mitä pitäisi sanoa?Elämämme on yhtä tappelua päivästä toiseen,kun vaimoni inhoaa itseään niin paljon.
Kommentit (10)
vaimosi inhoaa itseään niin paljon?
Eihän tuo ole millään tavalla normaalia. Onko tilanne aina ollut tuollainen? Vakavaa masennusta, epävakaa persoonallisuushäiriö, häiriintynyt minäkuva, jopa psykoosin oireita jos noin ailahtelevasti ja epäloogisesti käyttäytyy.
Sussa ei ole vikaa.
jos ei ole diivailuun taipuvainen?
ei ihan normi käyttäytymistä.
Tekee sitä niin kauan kuin annat tehdä. Suora puhe auttaisi mielestäni ja terapeutille minäkin suosittelen.
hän saattaa olla myös masentunut... suostuuko tekemään mitään eroottista kanssasi tai yksin?
onko tilanne huonontunut viime aikoina vai onko aina ollut tuollainen?
Jos lapsi itkisi joka päivä etkä tietäisi mitä tehdä, mitä tekisit?
Etköhän varaisi hänelle aikaa lääkäristä ja menisit sinne hänen mukaansa.
Nyt sinua ehkä hämää se, että kuvittelet, että kyse on jollain tavalla seksistä. Tuskin on. Vaimollasi on jokin ihan muu, hoitoa tarvitseva ongelma. Hän saattaa olla esimerkiksi masentunut. Tuskin hän tällainen oli silloin, kun ensi kertaa tapasitte?
Et sinä tuota asiaa voi ratkaista. Terapiaa tuohon tarvitaan ja arvattavasti paljon.