Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaako lentokapteenit oikeesti n. 10 000 kuussa?

Vierailija
15.09.2012 |

Mietin vain, kun luin jostain. Siskon mies nääs on kapteeni ja jos on totta niin välit menee poikki :(

Eipä ole meille koskaan kovin häävejä lahjoja antaneet. Aika perus lahjoja.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten mantereenvälisiä lentoja lentävillä kokeneilla kippareilla on aika iso palkka.

Vierailija
2/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, kun luin jostain. Siskon mies nääs on kapteeni ja jos on totta niin välit menee poikki :(

Monilla jopa isompi. MUtta miksi se tarkoittaa että siskosi ja hänen miehensä pitäisi antaa sinulle kalliita lahjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää paljon kaukolentoja, joten palkka reilu kymppitonnin.

Miksi ihmeessä siskosi ja hänen miehesi pitäisi antaa teille kalliita lahjoja, vaikka tienaakin hyvin? Me viedäään sukulaisille ja kavereille synttäreinä tms. ihan normaaleja lahjona, ei mitään kovin kallista. Ei sillä hinnalla ole väliä, tärkeintä että lahja on mieluisa ja saajansa tyylinen.

Vierailija
4/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteleva kapteeni ei kaukolentojen kyllä. Mikä ihmeen velvollisuus kenenkään on tuoda kalliita lahjoja kenellekään ?

Vierailija
5/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on bussikuski ja itse olen äitiyslomalla. Siskon lapset pääsee joka vuosi ulkomaille, mutta me emme. On aika sairasta jos joku saa 10 000 kuussa palkkaa, eikä annan toisille mitään.

Vierailija
6/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukolentoja lentävät saavat varmasti vielä enemmän.

Vierailija
7/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on bussikuski ja itse olen äitiyslomalla. Siskon lapset pääsee joka vuosi ulkomaille, mutta me emme. On aika sairasta jos joku saa 10 000 kuussa palkkaa, eikä annan toisille mitään.

Kyllä se antaa toisille aika ison osan veroina, joista sinä saat osasi mm. Kelan kautta.

Vierailija
8/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän pojat saisivat, jos tienaisi noin paljon..

Vierailija
9/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omas mies on merikapteeni ja tienaa 40 tonnia kuussa, verottomana.

Vierailija
10/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää onko perheessä yhteiset vai sinun ja minun rahat? Tuskin se mies on halukas vaimonsa sisaruksia tukemaan, kun eivät ole omaa verisukua.

Ja kaikilla ihmisillä ei ole tapana pröystäillä rahalla. Heillä voi hyvinkin olla ihan itsellään isot asuntolainat, joita lyhentävät sitten reilulla kädellä.

Turhaa katkeruutta ja kateellisuutta. Olisit itse etsinyt parempi tuloisen miehen, jos arvostat rahan yli rakkauden.

Vierailija
11/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit omasi? Täytyy yrittää iskeä merikapteeni. Onko Siljalla noin hyvät liksat?? Ihan huippuu.

Vierailija
12/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää onko perheessä yhteiset vai sinun ja minun rahat? Tuskin se mies on halukas vaimonsa sisaruksia tukemaan, kun eivät ole omaa verisukua.

Ja kaikilla ihmisillä ei ole tapana pröystäillä rahalla. Heillä voi hyvinkin olla ihan itsellään isot asuntolainat, joita lyhentävät sitten reilulla kädellä.

Turhaa katkeruutta ja kateellisuutta. Olisit itse etsinyt parempi tuloisen miehen, jos arvostat rahan yli rakkauden.

Eli olisi ihan kohtuullista muistaa avokätisemmin kummilasta.AP

Vierailija
13/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit omasi? Täytyy yrittää iskeä merikapteeni. Onko Siljalla noin hyvät liksat?? Ihan huippuu.

toisella puolella maailmaa.

Vierailija
14/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisi ihan kohtuullista muistaa avokätisemmin kummilasta.AP

pitäisi sinun mielestäsi saada noin rikkaalta kummisedältä?

Vierailija
15/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletatko vaan, että heidän pitäisi auttaa teitä taloudellisesti koko ajan?

Ymmärrät varmaan ihan itsekin, että sun ajattelumallisi on ihan järjetön.

Et kertonut sisaresi ammattia, puhuit vain hänen hyvätuloisesta puolisostaan. Onko sisarellasi omaa rahaa?

Mikä saa sinut olettamaan, että siskosi puolison kuuluisi antaa sinulle yhtään mitään?

Kävikö mielessä, että sisaresi puoliso saattaa auttaa taloudellisesti OMIA sukulaisiaan? Sinä ja perheesi olisitte listalla vasta monien muiden jälkeen.

Oma puolisoni tienaa hyvin, minä huonosti - ja vaikka voinkin käyttää puolisoni tilejä, niin en todellakaan voisi jakaa hänen tienaamiaan rahoja sukulaisilleni.

Jos tiedän, että jollain menee tosi huonosti, niin jonkun satasen voisin joskus avustuksena antaakin, mutta antaisin sen sitten "omistani", en mieheni tienaamista rahoista.

Älä jaksa olla noin lapsellinen.

Vierailija
16/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä hinnalla ole väliä, tärkeintä että lahja on mieluisa ja saajansa tyylinen.

Ehkä ap:n siskon mielestä ap:n tyyli on halpa? (Koska let's face it, sisko ne lahjat kuitenkin valitsee.)

Vierailija
17/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää Ap kuvittelet :D Oikeesti,en voisi IKINÄ kuvitella että mun siskon mies jotenki taloudellisesti tukisi mun perhettä vaikka tianaisi 20 000 kuussa :D ja olemme todella läheisiä keskenämme mutta ei ei ei ei....ei munkaan velvollisuus oo elättää ja lahjoo niitten muksuja ....

Vierailija
18/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan 8500€/kk ja maksan yli 40% veroja joten koen ihan tarpeeksi tukevani muita. Miksimun pitäisi antaa vieläkin enemmän?

Vierailija
19/19 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka tosissasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän