Oletteko onnellisia?
Kommentit (6)
mutta elämässäni on myös asioita, joiden toivoisin olevan toisin.
Minulla on ihanat lapset, rakastan heitä valtavasti. Lisäksi minulla on loistava aviomies, parempaa ja ihanampaa en voisi toivoa. Opiskelen unelma-ammattiini ja tiedän, että hyvin moni on niin sanotusti jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Silti koen elämän hyvin raskaana enkä osaa olla onnellinen. Osaamisesta se varmaan on kiinni. Rahaa meillä on vähän ja asumme ahtaasti, mutta en haluaisi onnellisuuteni olevan kiinni niistä. Jotenkin vain tuntuu, että elämä on liian raskasta minulle. Kaikki paha ja epämukavuus tuntuu kuluttavan kohtuuttomasti voimiani. Siksi on mielenkiintoista lukea, miksi te olette onnellisia ja miksi ette.
Takana pitkä onnellinen parisuhde, ihanat lapset. Työelämäkuviot stressaavat, mutta eihän kukaan saa kaikkea.
voin rehellisesti sanoa olevani onnellinen! Menen illalla aina nukkumaan hymy huulilla, olen niin kiitollinen mun avomiehestä ja ihanasta tyttärestäni ja meidän kauniista kodista.
onnellisuutesi riippuu ulkoisista asioista. Etkö olisi onnellinen jos vaikkapa kaunis kotisi otettaisiin pois?
Koti on ulkoinen asia. Mulla on vaan niin hyvä olla ja nautin äitiydestä + en vielä muutama vuosi sitten olisi uskonut löytäväni miestä jonka kanssa olisin onnellinen.
(Eikä se meidän koti nyt niiin täydellinen ole, kolme henkeä asuu pienessä kaksiossa, MUTTA kun mulla ei ikinä ennen ole ollut kunnon kotia, edes lapsena, kun ''kodit'' vaihtui niin tiuhaan kiitos vanhempieni. Tämä on mun mielestä kaunis ja täydellinen meille just tällä hetkellä.)
Eikä mulla todellakaan kaikki elämän osa-alueet ole täysin kunnossa, ei ole esim. ammattitutkintoa _vielä_, toivon mukaan lähivuosina olisi sekin kunnossa.
Mutta minä olen onnellinen. Piste. Taidan vaan sitten kai olla niitä harvoja jotka on vähään tyytyväisiä enkä stressaile turhasta. Kumminkin kaikki tärkeimmät on kunnossa, perhe ja oma henkinen hyvinvointi.
voin rehellisesti sanoa olevani onnellinen! Menen illalla aina nukkumaan hymy huulilla, olen niin kiitollinen mun avomiehestä ja ihanasta tyttärestäni ja meidän kauniista kodista.