Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä minä, 32-vuotias lapseton nainen, löytäisin miehen?

Vierailija
14.09.2012 |

Baarit, harrastukset ja kaverin kaverit kokeiltu. Onko enää vaihtoehtona nettitreffailu....?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailen nyt nettimiestä. Ei me oltais mitenkään muuten voitu tavata, koska hän ei käy baareissa tai missään, missä itse liikun, on huono small talkissa vaikka onkin älykäs.

Vierailija
2/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 38 v lapseton ja lupaavimmat on kyllä netistä löytyneet, tosin ei sitä oikeaa sieltäkään mulle. Sulle voi silti löytyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, pysy treffipalstoilta kaukana ettei mene viimeisetkin uskonrippeet mieskuntaan. Maksulliset palstat toimii ehkä jossakin määrin paremmin mutta ei ratkaisevasti.

Sitten ns. parhaimmat tuonikäiset miehet on jo yleensä viety päältä tuossa iässä. Jos arvostat mitä nyt parisuhdemarkkinoilla yleensä arvostetaan niin joudut katsomaan jonkun nuoremman.

Vierailija
4/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin tuosta syystä. Olen kyllä sosiaalinen, mutta turhauttaisi kuitenkin istua monet tyhjänpäiväiset treffit. On sitä parempaakin tekemistä (kuten roikkua vauvapalstalla perjantai-iltana :D).

Mitä maksullisia treffipalstoja suosittelisitte?

Nuorempi mieskään ei haittaa, jos on tosissaan kuitenkin. Olen ollut itse pitkässä vakavassa suhteessa ja sen jälkeen törmännyt tähän dilemmaan kunnon kumppanin löytymisestä.

ap

Vierailija
5/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuo perkele tajua lähteä :(

t. vaimo 33, mies 36, kaksi lasta...

Vierailija
6/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin naisten kun kuulemma miestenkin taso on usein aika niin ja näin. Maksullisista suurin (myös Suomessa) lienee match.com.

Varoituksen sana... jotkut maksulliset treffipalstat on melkein alusta asti huijauksia. Pysy isommissa ja tunnetuissa ja googleta etukäteen käyttökokemuksia.

Toisaalta, minäkin olen sinkku mutta en etsi tällä hetkellä haudanvakavaa suhdetta, ja tarvitsen ehkä noin 150 sanaa siitä kuka olet ja mitä haluat kirjeenvaihdon aluksi.

-sama 31v lapseton sinkkumies

Vierailija
7/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asialle tekee jotain. Tyhmää vain odottaa, että toinen "tajuaisi" lähteä.

Mutta asiaan. Onko kukaan tavannut miestään FB:n kautta? Eikö sielläkin ole nykyään jotain treffipalstameininkiä?

ap

Vierailija
8/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttuakseni miksi lapseton sinkkumies pyörii vauvapalstalla ;).

Ja kiitos vinkeistä. Yksi kaverini on muinoin tapaillut miehiä Suomi24:n kautta, kokemukset olivat ääosin positiivisia, mutta kumppani löytyi lopulta kuitenkin ihan muuta kautta.

ap

Vierailija
9/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB ei ehkä ole fiksuin mahdollinen. Siellä ollaan oletuksena verkostoitumassa eikä treffailemassa.

Vierailija
10/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani sähköpostikirjeenvaihdon kautta. Kolhati niin lujasti jo ensimmäinen viesti ja sillä tiellä olen (10v). Uskon kyllä siis, että netissäkin on jyviä ja akanoita, miksei olisi? Mies ei kyllä ollut ollenkaan sitä mitä etsin, mutta etsinkin ilmeisesti sitä väärää.

Vierailija
11/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttuakseni miksi lapseton sinkkumies pyörii vauvapalstalla ;).

Ja kiitos vinkeistä. Yksi kaverini on muinoin tapaillut miehiä Suomi24:n kautta, kokemukset olivat ääosin positiivisia, mutta kumppani löytyi lopulta kuitenkin ihan muuta kautta.

ap

Pyörin aikaisemmin S24-puolella chattihuoneissa ja keskustelupalstoilla. Kyllästyin siihen kun ihmisten käyttäytyminen varsinkin chatissa muuttui aina vain huonommaksi, ja nyt kuluneen vuoden aikana jopa suorastaan häiriköiväksi. Lopetin kaikki käyttäjätunnukseni ja lähdin etsimään toista yleiskeskusteluun (harrastukset on sitten asia erikseen) sopivaa keskustelupalstaa, ja täällä sitten olen. Ei ihan 200 sanaa mutta kuitenkin.

Vierailija
12/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan haluaisi FB profiiliini näkyviin, että olen treffihaussa.

Ehkä meidän pitäisi tutustua. Voit vaikka alkajaisiksi kertoa 5 mielenkiintoista topicia palstalla nyt ;).

ap

Vierailija
13/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity paikalliseen avantouintiseuraan. Laji on suosittu monenikäisten parissa. Ainakin meidän saunalla käy paljon vetreitä nuorukaisia ja hyväkroppaisia. Monet talvella esim. hiihtävät saunalle, uivat ja saunovat ja hiihtävät kotiin.

Ja siellä saunan lämmössä ihmiset tutustuvat ihan eri tavalla kuin missään muualla. Siellä ei ole titteleitä eikä nimiä, on vain ihmisiä ja meillä ainakin todella hyvä ja asiallinen tunnelma.

Vierailija
14/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin absurdilta kuulostaa tavata avantouintiseurassa, mutta miksipä ei! Pistetään korvan taakse ainakin :).

ap

Vierailija
15/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen deitannut työkavereita, koska en käy kapakoissa.

Mietin itse tällä hetkellä, löytyisiköhän jostain joku sopiva mies. Haluan älykkään ja uskollisen miehen, joten sopiva joukko on aika pieni... :))

Laitoin alkuvuodesta tietoni maksulliselle deittipalstalle. Kuvottavinta on, että 60-70 -vuotiaat miehet lähettivät minulle viestejään.

Kerroin etsiväni kulttuurista pitävää miestä. Sain vastauksen kaamealta vanhalta (60+) mieheltä, joka ilmoitti harrastavansa sidontaseksiä ja olevansa master. Sain myös ilman paitaa otetun kuvan 33-vuotiaasta miehestä. En ymmärtänyt lainkaan. En. Kumpikaan heistä ei vastannut millään lailla esittämääni pyyntöön, jossa etsin hyvää keskustelijaa jne.

Toivon, että sinä löydät pian elämääsi juuri sopivan miehen. :)

Vierailija
16/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) "Perjantai-ilta, mitä lasissa". Minulla on täällä vieressä konjakkilasi missä on kirkasta... hanavettä. En käytä alkoa humalahakuisesti ja usein on perin mielenkiintoista miten ihmiset perustelee alkoholin olevan aivan välttämätön asia omassa elämässä.

2) "Professori: monikulttuuriset maat muita väkivaltaisempia". Tämä on tuskin mitään uutta, ja voi johtua aika monestakin asiasta.

3) "Kaveri katkaisi välit, kun sairastuin vakavasti". Ompa joillakin taas "hienot" "kaverit".

4) "Eerikan äidin haastattelu uudessa seiskassa". Maan kamalin henkirikos sitten Jammu Siltavuoren päivien on lähtökohtaisesti kiinnostunavaa luettavaa... ja ei, normaalisti en lue seiskaa enkä katso bb:tä tai muita tosi-tv-ohjelmia.

5) "Avoimeen yliopistoon? Kokemuksia kaipaisin!". Pointtina varsinaisia avoimen yliopiston luentoja ei ole nykyään kovin paljon erikseen, vaan ne myy kiintiöpaikkoja päiväopiskelijoiden kursseille. Samalla opetuksen taso ja avoimen kautta opiskelevalle asetetut vaatimukset on automaattisesti samalla tasolla muiden kanssa.

Laita hei mailia... samu.17255@gmail.com

Vierailija
17/20 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinä myös löydät etsimäsi älykkään ja uskollisen miehen.

Töissä meillä on suurempi skaala naisia kuin miehiä, muutenkaan työkavereiden deittailu ei oikein innosta minua. En jaksaisi ympärillä vellovia juoruja ;).

ap

Vierailija
18/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kommentoin näihin sinun vastauksiisi. Katsotaan vielääkö sen jälkeen meili kiinnostaa ;).

1) "Perjantai-ilta, mitä lasissa". Minulla on täällä vieressä konjakkilasi missä on kirkasta... hanavettä. En käytä alkoa humalahakuisesti ja usein on perin mielenkiintoista miten ihmiset perustelee alkoholin olevan aivan välttämätön asia omassa elämässä.

Minullakin lasissa vettä. Mutta käytän kyllä alkoholia, toisinaan myös humalahakuisesti. Mitään perskännejä en mielelläni vedä, mutta kyllä joskus tulee juotua liikaa. Arkena juon harvoin, mutta hyvän ruoan kanssa juon mielelläni viiniä.

2) "Professori: monikulttuuriset maat muita väkivaltaisempia". Tämä on tuskin mitään uutta, ja voi johtua aika monestakin asiasta.

Tämä myös minua kiinnostava aihe. Itse kyllä pidän monikulttuurisuudesta ja näen sen ennemminkin positiivisena kuin negatiivisena asiana. En toki kiellä siihen linkittyviä ongelmia. Olen itse ollut mahanmuuttaja, eli asunut ulkomailla. Ystäväpiiriini kuuluu myös maahanmuuttajia täällä Suomessa.

3) "Kaveri katkaisi välit, kun sairastuin vakavasti". Ompa joillakin taas "hienot" "kaverit".

Ei voi kun itse olla kiitollinen hyvistä ystävistä.

4) "Eerikan äidin haastattelu uudessa seiskassa". Maan kamalin henkirikos sitten Jammu Siltavuoren päivien on lähtökohtaisesti kiinnostunavaa luettavaa... ja ei, normaalisti en lue seiskaa enkä katso bb:tä tai muita tosi-tv-ohjelmia.

Kaikessa karmivuudessaan mielenkiintoinen tapaus.

BB ja seiska eivät kuulu myöskään minun käsitykseeni hyvästä viihteestä ;)

5) "Avoimeen yliopistoon? Kokemuksia kaipaisin!". Pointtina varsinaisia avoimen yliopiston luentoja ei ole nykyään kovin paljon erikseen, vaan ne myy kiintiöpaikkoja päiväopiskelijoiden kursseille. Samalla opetuksen taso ja avoimen kautta opiskelevalle asetetut vaatimukset on automaattisesti samalla tasolla muiden kanssa.

Tähäb minulla ei ole mitään kommentoitavaa. Opiskeluajoista tuntuu kuluneen ikuisuus. Välillä kyllä mietin paluuta koulun penkille, mutta toistaiseksi jäänyt täysin ajatuksen tasolle.

ap

Vierailija
19/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kommentoin näihin sinun vastauksiisi. Katsotaan vielääkö sen jälkeen meili kiinnostaa ;).

Minullakin lasissa vettä. Mutta käytän kyllä alkoholia, toisinaan myös humalahakuisesti. Mitään perskännejä en mielelläni vedä, mutta kyllä joskus tulee juotua liikaa. Arkena juon harvoin, mutta hyvän ruoan kanssa juon mielelläni viiniä.

Tämä myös minua kiinnostava aihe. Itse kyllä pidän monikulttuurisuudesta ja näen sen ennemminkin positiivisena kuin negatiivisena asiana. En toki kiellä siihen linkittyviä ongelmia. Olen itse ollut mahanmuuttaja, eli asunut ulkomailla. Ystäväpiiriini kuuluu myös maahanmuuttajia täällä Suomessa.

Ei voi kun itse olla kiitollinen hyvistä ystävistä.

Kaikessa karmivuudessaan mielenkiintoinen tapaus.

BB ja seiska eivät kuulu myöskään minun käsitykseeni hyvästä viihteestä ;)

Tähäb minulla ei ole mitään kommentoitavaa. Opiskeluajoista tuntuu kuluneen ikuisuus. Välillä kyllä mietin paluuta koulun penkille, mutta toistaiseksi jäänyt täysin ajatuksen tasolle.

ap

1. Perskänniä ei vedä, se on pääasia. Ynnä ettei käytä alkoa sekaisin lääkkeiden kanssa tai sitten muita päihteitä. Itse tosin harkitsen absinttikokeilua mutta niin.

2. Maahanmuutossa ja maahanmuuttajissa ei lähtökohtaisesti ei ole mitään vikaa, mutta lieveilmiöihin on puututtava nykyistä paljon ankarammin. Jos syyllistyy täällä vakavaan rikokseen niin menolippu kotiin vaan. Maahanmuuttopolitiikkaa sopii osaltaan niin lieventää kun koventaa.

3. Vaan todellinen ystävä... kuinka monella loppujen lopuksi on sellainen?

5. Minä aion opiskella yliopistossa jossain vaiheessa, ei sen takia että saisin tutkinnon ja uuden ammatin, vaan koska huomasin vasta aikuisiällä että minulla ilmeisesti on lahjoja tietyssä aineessa.

Vierailija
20/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt nukkumaan joten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän