Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmille naisille peniksen pienuus on isompi ongelma kuin useimmille miehelle

Vierailija
14.09.2012 |

naisen pillun väljyys tai rintojen pienuus, eli hyvin pienet rinnat tai löysä värkki eivät ole totaalisen kriittisiä asioita kun mies arvioi naista, mutta jos miehellä on huomattavan - siis HUOMATTAVAV - pieni varustus, se on ERITTÄIN DRAMAATTINEN TURN OFF lähes kaikille naisille

- tässähän on rajusti epäreilu & epätasa-arvoinen asetelma miehen kannalta, varsinkin kun huomioi että naiset pystyvät korjauttamaan ko. "vikansa", mutta miehet käytännössä eivät.

Eli, hyvät, ihanat naiset: voisitteko mitenkään alkaa hyväksyä myös alle 10 cm erektiomunat, please, PLEASE !! Näin ehkäisisitte monen pienimunaisen miehen masennuksen ja myös monet itsemurhat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä naisia joille munan mitta ei ole mikään kysymys koska olen aseksuaali. Koitetaan nyt vaan elää niillä mitä on jaossa annettu, on se sitten munattomuutta tai haluttomuutta jne.

Vierailija
22/23 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... vaikea sanoa, kun olen vielä neitsyt. En tiedä miltä mikäkin koko tuntuu. Mutta ehkä mieluummin keskikokoinen tai vähän pieni kuin tavallista suurempi. En tajua, miten jotkut naiset saa sellaisen mahtumaan itseensä. Alkaa ahdistaa jo pelkkä ajatus. Kai se pitäisi kokea, että ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän nyt on täyttä höpöä. Kyllä se miehen pituus on se ongelma naisille, ei se vehkeen koko. Joka tapauksessa jokaisen pitää elää oma elämänsä, eikä yrittää sujuttaa vastuuta kokonaiselle toiselle sukupuolelle, että pliis pitäkää minusta huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi