Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisia palkkioita lapset saavat mainoskeikoista?

Vierailija
14.09.2012 |

onko eroa onko tv-mainos tai lehti-/katalogimainos?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain lapsen saamaa korvausta.

Olisi kiva tietää mikä palkkion suuruuteen vaikuttaa.

Vierailija
2/4 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset on tehneet mainoksia ja hinnoissa ON todella paljon eroja. Joistan stillikuvista maksetaan alle satanen ja sitten taas tv-mainoksesta (jos puherooli) voi saada lähemmäksi tonninkin.

Meidän lapset on tykänneet tehdä mainoksia ja palkkiot saavat aina kokonaan itse. Laitamme lasten tileille rahat ja jokaisen kuvauksen jälkeen saavat myös valita lelun kaupasta. Eihän niitä keikkoja nyt niin kauheesti tule, mutta mukava harrastus lapsille ja pääasia, että tykkäävät itse. Ollaan kylläkin tehty nyt periaate päästös, että ei viedä enää keikoille joista saa alle sata euroa, koska se ei ole sen vaivan väärti.

Olen kuullut, että jotkut vie kuvauksiin lapsia ilmaiseksikin. Itse en veisi, mutta saahan niistä toki aina mukavia kuvia tai videoita muistoksi. Ja jostain kumman syystä jotkut lapset vaan tykkää kovasti olla kuvattavana.

Sitten jos toimiston kautta tekee keikkoja niin toimisto tietysti vetää oman osuutensa välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti:

- 400€ tv-mainoksesta on mielestäni lapsellekin ihan minimi, printistä ( joka rajataan vaikkapa vain lehtikuviin, poissuljettuna kuitenkin esim. Hesarin kansi tai vastaavat ), mielestäni 300€ on vielä ok.

Hyvä palkkio lapselle tv-mainoksesta, jos kyseessä on puherooli, olis n. 600-1000€, riippuen mainostajasta ja siitä, miten pitkäksi aikaa mainokseen haluataan ostaa käyttöoikeudet.

Ja tarkoitan siis päärooleja.

Avustajaille maksetaan firmasta riippuen 80 - 200€.

jos joku haluaa tietää mitä tahansa mainoksissa/lehtikuvissa tms. esiintymisestä lisää, niin kysykää nopeasti, olen täällä vielä hetken:)

Vierailija
4/4 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti:

- 400€ tv-mainoksesta on mielestäni lapsellekin ihan minimi, printistä ( joka rajataan vaikkapa vain lehtikuviin, poissuljettuna kuitenkin esim. Hesarin kansi tai vastaavat ), mielestäni 300€ on vielä ok.

Hyvä palkkio lapselle tv-mainoksesta, jos kyseessä on puherooli, olis n. 600-1000€, riippuen mainostajasta ja siitä, miten pitkäksi aikaa mainokseen haluataan ostaa käyttöoikeudet.

Ja tarkoitan siis päärooleja.

Avustajaille maksetaan firmasta riippuen 80 - 200€.

jos joku haluaa tietää mitä tahansa mainoksissa/lehtikuvissa tms. esiintymisestä lisää, niin kysykää nopeasti, olen täällä vielä hetken:)

tai taidan tietää itsekin vastauksen. Poikani teki 150 eurolla tv mainos roolin (jossa ei kylläkään puhetta ja lyhyt osuus) sai siitä vain 150 euroa. Minusta korvaus oli naurettavan pieni. Ollaanko tähän suuntaan menossa palkkioiden kanssa, vai oliko tämä joku poikkeus.