Mua ei lakkaa hämmästyttämästä se, että valkoihoisten älyllisellä ylivoimalla lesoavat ovat..
...yleensä niitä, joiden kirjoituksista näkee heti etteivät ole siitä penaalin terävimmästä kynästä lähtöisin.
Jaetaanpa vaikka suomalaiset kahteen ryhmään:
1. Ihmiset, jotka uskovat valkoisen ihmisen älykkyyden pysyvään ylivoimaan ja pitävät tällä perusteella tummaihoisten syrjintää sallittuna tai jopa suotavana.
2. Ihmiset, jotka uskovat, että älyn kehittymiseen vaikuttaa eniten kasvuympäristö, terveys ja muut muuttuvat tekijät, ja/tai ajattelevat että ihmisiä on kunnioitettava heidän älykkyysosamäärästään riippumatta.
Mitataan kummankin porukan keskimääräinen ÄO. Hypoteesini on, että kakkossarjalaisilla se on huomattavasti korkeampi.
Eli länkkäreiden älykkyyden ylivertaisuudella kukkoilevat ovat usein itse siellä ÄO 100 -rajan vähemmän mairittelevalla puolella. Karkotetaan heidät Afrikkaan?
Kommentit (22)
AP selvästi afrikkalaisten tasolla, sukurutsan tuotos kenties? Ei kannata tuhlata aikaansa ap:n kaltaisten vähälahjaisten kanssa keskusteluun aiheesta, josta hän ei mitään tajua eikä haluakaan tajuta, mutu-, rahi-, repe- jne tekniikat jyllää AP:n tietopohjan taustalla. Kiitos ja lenkille kaikki, minä lähden ainakin nyt.
Tällaista tekstiä suoltavat yleensä ne, jotka kokivat piston sydämessään. Se sananparsi on "se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa". Taisi tehdä ylläolevalle ap:n kirjoitus aika kipeää.
Ei esi-isät sentään jalostaneet itseänsä lonkkavaivaisiksi tai muita hullutuksia. Kyllä mammutti hoiti homman kotiin voittajana, jos ihmiset olisivat ollet niin sairaita kuin nämä pakkojalostetut koirat ovat.
Mutta järjellä ajatellen nyt kun nykyihmiset sekoittuvat niin pakko lasten on olla geneettisesti keskimäärin terveempiä. Enää ei ole pakko ottaa saman kylän tyttöä tai poikaa.