Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle haluat omaisuutesi menevän kun kuolet?

Vierailija
14.09.2012 |

miehellesi, vai lapsillesi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole testamenttiä, olen aina ajatellut että saa mennä ihan lain mukaan miehelle sekä lapsille. Mutta oikeastaan pitäisi kyllä miettiä tämä läpi miten se käytännössä menisi - minulla on perittyä rahaa sijoitettuna, ja testamentissa oli muistaakseni lauseke että perintööni "aviopuolisolla ei ole avio-oikeutta". Tarkoittaako tuo että jos kuolisin mies ei olisi siinäkään vaiheessa oikeutettu saamaan niitä? Voikohan tuo testamentti vaikuttaa? Haluaisin että hän kuitenkin saisi rahoista puolet.

vokottelee vaan uusia naisia niilläkin rahoilla. avrsinkin jos vanhempani ehdottomasti ei niitä hänelle halua antaa.

sinun vanhemmiltasi tuskin olen saanut mitään :)

Ja perinnön olen saanut sukulaiseltani, hänen testamenttinsa oli tehty jo vuosia sitten ja siinä oli pari muutakin edunsaajaa. Lauseke oli varmaan tehty vain meidän perillisten turvaksi kun ei tiennyt minkälaisen puolison kukin ottaa. Miestäni vastaan perinnön antajalla ei ollut mitään, päin vastoin.

Haluan antaa omaisuutta miehelleni, koska tiedän että hän huolehtisi lapsista minun jälkeeni niillä rahoilla. Jos hän jonkun naisen ottaisi niin siitä vaan sitten, minkäs mä sille sitten enää voin

Vierailija
22/26 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan antaa omaisuutta miehelleni, koska tiedän että hän huolehtisi lapsista minun jälkeeni niillä rahoilla. Jos hän jonkun naisen ottaisi niin siitä vaan sitten, minkäs mä sille sitten enää voin

melkot odennäköisestikin sielä ennen, kuin kuolet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkot odennäköisestikin sielä ennen, kuin kuolet

eihän sitä tiedä. Sen varaltahan testamentti pitäisikin tehdä nyt. Ja jos lapset ehtivät jo aikamiehiksi niin kuin toivon mukaan käy ennen kuin heitän lusikan nurkkaaan niin mies saisi silti periä minut. Lapsethan sitten perivät hänetkin. Mun mies ei ole mikään hunsvotti, haluaisin että hän perii lakiosansa

Vierailija
24/26 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pärjää omillaan. Onneksi ei tarvitse riidellä rahasta, kun on yksi lapsi.

Vierailija
25/26 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on henkivakuutus, jonka edunsaajina on lapset ja jonka pidän voimassa siihen saakka, kunnes ovat omillaan.

Olen ihan riittävästi nähnyt perintöriitoja, kateutta ja suoranaisia tappeluita. Minä en odottele enkä koskaan ole odotellut perintöä keneltäkään, enkä aio sellaista kenellekään jättääkään. Tavara ei vain yksinkertaisesti ole tärkeätä, raha on siihen saakka merkittävää, että tulee toimeen, mutta se sairastuttaa, kun sitä rupeaa haluamaan aina vain lisää.

Vierailija
26/26 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus jäi vahingossa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi